lundi 11 avril 2011

AOL kupuje Huffington Post za $ 315 m

Po Huffington nyní potvrdila, že její byly nakoupeny od AOL za 315 milionů dolarů. Na webových stránkách, který byl zahájen v roce 2005, je v podstatě agregátor novinek představovat pokrytí politiky, média, obchod, zábava, životní styl, zprávy ze světa a tak dále.

AOL je stále spoléhat na příjmy ze stávajících účastníků je dial up služeb. To bylo hlásil, že 80% ze své současné příjmy stále pochází z tohoto zdroje, poskytuje společnost s přibližně 244 milionů dolarů každý rok. Společnost je jasně hledá nové zdroje příjmů však a Huffington Post je, že je rozhodnuto bude dělat dobré pořízení.

V prohlášení, které řekl, ...

Tato transakce vznikne přední globální, národní, místní, a hyper-místní obsah skupina pro digitální věk - využívat v rámci on-line, mobilní telefon, tablet a video platformy. Kombinace infrastruktury AOL a stupnice s průkopnický přístup Huffington Post je na novinky a inovativní budování společenství mezi širokou a sofistikované publikum bude znamenat klíčový moment ve vývoji digitální žurnalistiky a on-line angažmá.

AOL také vlastní mnoho dalších populárních internetových stránek, včetně tech webových stránek TechCrunch a Engadget. Huffington si řekl: "Byspojující AOL a Huffington Post, tvoříme jeden z největších destinací pro inteligentní obsah a komunity na internetu. A chceme, aby dělat to lepší a lepší. "

To může být jisté, že tato akvizice přinese tolik potřebné dodatečné příjmy pro AOL, ale kolik let bude trvat, než kompenzovat tyto obrovské investice zbývá být viděn.

AOL viděl mnoho finančních děsí, nákupy a prodeje v posledních několika letech. Společnost není pochyb o tom hledá díky této akvizici stabilizovat jeho finanční budoucnost.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire