dimanche 10 avril 2011

"Nudím se ... Na tom není nic na internetu!" Argument o zděný zahradní

Volání "Na tom není nic v televizi", je již dlouho obyčejná fráze v domácnostech po celém světě, ale teď jsem slyšel začátek lidé vyjadřují zklamání v souvislosti s kvalitou a dostupností dobré věci na internetu. To je prostě musím být absurdní, že jo!? No, možná ne.

Tam může být absolutně žádný pochyb, že internet je něco, ale nuda. Existují miliardy webových stránek tam, a tak fantastické obsah, že by bylo nemožné se nudit. Vše od her až po videa, interaktivní webové stránky, chat, vzdělání to vše tam a tam je tak mnoho.

Problém nastává, když budete muset najít tento obsah. Kolik z vás, a neváhejte se vyjádřit níže, obecně mají tendenci jít do stejné webové stránky den-in-out den, týden-in, týden-out? Pravděpodobně byste překvapeni, kolik lidí nemá zkušenost širší internetu.

Já bych sám sebe zahrnout do této oblasti. Mám hard-core z asi 30 internetových stránek, které navštěvuji pravidelně a mimo, že mám tendenci se prozkoumat moc pro zábavu.

Tak proč to je? Problém spočívá v tom, že schopný najít a přístup k tomuto obsahu. Dříve, v dobách internetu jsme měli služby jako Yahoo! a AOL. Tyto společnosti souhrnnéobsah do portálů a vydal nám kusy na internetu, které byly prověřeni, důležité pro jejich uživatele a zajímavé. Tam byla častá kritika i když z těchto služeb, zejména AOL, jen dávat lidem přístup do malé obezděné-zahradu, a ne k okolnímu světu. Nakonec oni vypadávali laskavosti s veřejností a společnostem, jako je Google přistoupil k zaplnit mezeru.

Google přístup dělal hodně smysl pro lidi, že by místo u nebo se blížit k vrcholu svých výsledků vyhledávání na internetových stránkách, že lidé nejvíce, které byly nejlépe hodnocené a propojen. Pokud jste hledali něco na Google v prvních dnech, pak byste mohl zaručit, aby co nejvíce oblíbené webové stránky pro jakékoli kategorie jste chtěli.

Ale pak na internetu explodovala ve velikosti a stal se komerčně. Nyní na vyhledávání provést budete muset prokousat horou prodeje, srovnání cen, falešné vyhledávání a další služby najdete vzrušující a zajímavý obsah, který chcete.

Toto je místo, kde služby, jako je Bing vstoupil se svým rozhodnutím motorem. Bing Microsoft se pokusil, aby se hledat chytřejší tím, že předpovídá, co jsi to byl ty byly opravdu hledají, a tak vám to. To je populární přístup a ten, který je nyní často kopírovány. Probléms tímto přístupem však je, že tyto heuristické vyhledávače málokdy správně fungovat, nebo účinně. Ať už hledáte pro vás bude stále bombardováni s falešné stránky, vyhledávání stránek, srovnání cen a nákupních míst a tak dále.

Co potřebuje Internet, a je třeba špatně, je způsob, jak být schopen shromažďovat nejfantastičtější obsah na webu, takže můžete najít rychle, efektivně as minimálním úsilím.

Do určité míry sociálních sítí webových stránek mají vstoupil do formy a zde Facebooku byla zvláště úspěšná v pomoci lidem najít a sdílet poutavý a zajímavý obsah. I když Facebooku nyní se začíná prohýbat pod jejich vahou obchodní zvyklosti a je to otáčení lidí pryč. Viděl jsem pravidelně Facebookers 'pomocí služby mnohem méně než dříve jako výsledek.

Takže jaké je řešení? Jedna část společnosti už ji má. Malé děti mají spoustu služeb na míru pro ně, kde nejen nejvhodnější obsahu, ale také nejzajímavější obsah je agregované z celého webu. Tyto služby nejsou zadarmo, ale oni jsou neocenitelné extra pro rodiče, kteří chtějí, aby jejich děti zabývají, pobavit a vzdělaní, zatímco současně zajistit jejich bezpečnostz reklamy a nevhodným obsahem.

Mohl by podobnou službu práce pro dospělé? Já bych tvrdit, že ano, že by, a navíc, že ​​by bylo něco, co mnoho lidí by byli ochotni zaplatit.

Heuristické technologie existují, že dnes může tohoto stavu dosáhnout. Firmy mohou využít své vlastní počítačové systémy a black / white listy blokovat nevhodný obsah. Mohou sledovat, co webové stránky a obsah se nám líbí a užijte si, dej nám více líbí a zeptejte se nás s dotazníky, jaké předměty se nám líbí a jaké typy zkušeností chceme online.

Je to vzdát cenné informace pro inzerenty, kteří mohou přinést cílené reklamy na vás? Je to vzdát se svobody zážitek skutečně nezávislé internetu? Odpověď na obě otázky zní ano, ale nejsem si jistý, kolik lidí by bylo příliš velké starosti.

Dalším obezděné zahrady, nebo výběr z nich, kde bychom mohli snadno najít a zažít to nejlepší na internetu, které je důležité pro nás by bylo velmi cenné služby skutečně. Ve skutečnosti je vytváření sociální sítě, musí vyvinout v něco, co by mohl namítnout, že toto je jedna zřetelně možné budoucnosti.

Internet je prostě příliš velký pro navigaci na vlastní pěst. Budeme nikdy najít ty nejlepší věci tam venku a hlavní vyhledáváníMotory jsou všechny nechal nás v tomto ohledu.

Tak přinést na obezděné zahrady, aby se internet zábavné a poutavé znovu a aby nás obsazeno a obsadil pro nadcházející roky. To by neměl být náš jediný způsob, jak zažít web, jen portálu webové stránky nebo plug-in prohlížeče, které bychom mohli využít. Rádi bychom také ještě Google, Bing a všechny tradiční způsoby, jak najít naši cestu kolem. Bylo by neocenitelnou službu pro mnohé ale já bych určitě něco platit zato!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire