dimanche 10 avril 2011

Uvolnit místo na disku odstraněním Starší verze Google Chrome

Možná víte, že mám Intel Solid State Drive s kapacitou 80 GB prostoru jako můj primární pevný disk. Windows 7 je nainstalován na tomto disku a většina aplikací, které mohu použít. Nedávno jsem si všiml, že disk je o tom, že pouze 10 GB volného místa byly zbývající. Nebyl jsem si vědom žádné "velké" změny, které jsem udělal, a to buď tím, že pohybuje nebo kopírování dat na disku C: nebo instalací nebo aktualizací a aplikací, které by byly zodpovědné za ztrátu volného místa.

Rozhodl jsem se zkoumat a zjistil, že moje uživatelská data byla složka zdaleka největší složku v systému, s více než 22 GB prostoru, že údaje v něm obsazené.

Google Chrome webový prohlížeč, k mému překvapení, zabíral téměř 3,5 GB místa na disku, který se zdál strašně moc. Bližším šetření ukázalo, tato místa distribuce:

[ google chrome storage space : Http://dl.dropbox.com/u/21986221/google-chrome-storage-space.jpg]

Složka Chrome, které vidíte patří k verzi dev Chrome, který se používá v systému,Chrome SxS složky verzi Chrome Kanárských že jsem nainstaloval nedávno.

Google, jak můžete vidět udržuje kopie starších verzí prohlížeče na disku. Tato šel zpátky do prosince 2010 na verzi Chrome Dev například. Není jasné, proč jsou verze nejsou odstraněny po aktualizaci. I když je pro účely obnovy by zpravidla mělo stačit, aby jeden nebo dva z posledních verzí ale devět cítí jako zbytečná.

To je možné odstranit ty staré složky přímo away.There se nezdá být žádný negativní dopad na prohlížeč nebo systém. Podařilo se mi snížit nároky na úložnou kapacitu od 3,4 GB až 600 MB jen tím, že odstraněním těch starých složek z pevného disku.

[ chrome free space : Http://dl.dropbox.com/u/21986221/chrome-free-space.jpg]

2,8 GB Možná to nezní jako moc na první zvláště pokud používáte pevný disk se stovkami GB prostoru. Znalost však může být užitečné v budoucnu jako instalační adresář Chrome roste co do velikosti s téměř každou verzinárůst.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire