mardi 12 avril 2011

Zeptejte Jak-Geek: Dropbox v nabídce Start, porozumění Symlinks a ripování DVD TV seriál

askhowtogeek33045

Tento týden se podíváme na to, jak začlenit Dropbox do Windows Start menu, pochopení a použití symbolických odkazů, a jak ripovat vaše DVD seriálu právo na unikátní a vysoce-kvalitní epizoda souborů.

Jednou za týden jsme se ponořit do našeho čtenáře poštovních vaků a pomáhají čtenářům řešit jejich problémy, sdílet užitečné řešení, s vámi v tomto procesu. Přečtěte si o to vidět naše oprav pro tento týden čtenář dilemata.

Přidat Drobox do nabídky Start

image

Vážení Jak-Geek,

Používám Dropbox po celou dobu a rád bych ji přidat přímo na můj start menu po boku dalších významných zkratek, jako Dokumenty, Obrázky, atd. Vypadá to, že přidání Dropbox do nabídky by měly být součástí instalačního balíku Dropbox!

S pozdravem,

Dropboxing v Des Moines

Vážení Dropboxing,

Jsme se dohodli, že by bylo hezké možnosti instalace. Vzhledem k tomu,stojí budete muset udělat trochu jednoduché hackování dostat Dropbox zasazené zařadit do svého start menu. Hack není super elegantní, ale když budete hotovi, budete mít na odkaz, který chcete a bude to vypadat, jako by tam byl po celou dobu. Podívejte se na tento [krok-za-krokem průvodce zde: http://www.howtogeek.com/howto/14101/add-my-dropbox-to-your-windows-7-start-menu/] tak, aby Stávající knihovna zástupce a přepracovat jej, aby se odkaz Dropbox.

Pochopení a použití symbolické odkazy

image

Vážení Jak-Geek,

Mluvil jsem s spolupracovníkovi druhý den o tom bych problém byl s multimediální centrum s aplikací Běžím. On navrhl používat symbolické odkazy lépe organizovat své mediální a usnadní aplikaci pro přístup k mé sbírky. Neměla jsem ponětí, o čem to vlastně mluví, a nikdy nedostal šanci, aby chybu ním o tom později. Můžete mi objasnit celou symbolické odkazy, podnikání pro mě? Byl jsem pomocí počítače pro let a nikdy jsem ani neslyšel!

S pozdravem,

Symbolické Kdo?

Vážení Symbolické,

Symbolické odkazy nejsou běžně používá mnoho uživatelů Windows, kterýje důvod, proč by jste narazit na pojem. Symbolické odkazy jsou v podstatě přeplňovaný zkratky-nově zavedený systém Windows knihovní systém je opravdu jen symbolický odkaz typu systému. Můžete použít symbolické odkazy k tomu všechny druhy elegantní věci, jako je odkaz složky do složky Dropbox, organizovat média a další. Koncept symbolických odkazů je docela jednoduchý, ale provedení může být opravdu složité. Rádi bychom doporučujeme [čtení přes náš průvodce: http://www.howtogeek.com/howto/16226/complete-guide-to-symbolic-links-symlinks-on-windows-or-linux/] vytvořit symbolické odkazy v Windows 7, Windows XP, a Ubunutu získat jasnější představu, co jste se dostal do.

Rip Váš televizor DVD do Handy Episode soubory

sshot-21

Vážení Jak-Geek,

Moje žena mě iPod na Vánoce a já ještě nemám kolem čerpací to. Mám tuny celé období televizního pořadu na DVD a chtěl bych si je na iPodu, ale nemám absolutně žádnou představu, kde začít. Jak mohu získat ukazuje disky? Myslel jsem, že to bude tak snadné importovat televizní pořady na iTunes, jak to je import skladeb z CD, ale byl jsem úplně špatně. Snažil jsem sestahování některých aplikací rip je ale ty nefungovaly vůbec. Velmi frustrující! Jistě tam je snadná a / nebo automatizovaný způsob, jak to udělat, ne?

S pozdravem,

My DVD zdarma

Vážení DVD,

Bože, je to zklamání, můžeme se týkají. Je to nadmíru těžké se dostat filmů a televizních pořadů z fyzických médií a do digitální (a přenosný přehrávač médií-přátelský) formáty. Existuje mnoho způsobů, jak ripovat DVD a docela málo aplikací tam (některé dobré, některé průměrné a některé úplně malware). Doporučujeme se dvoudílný úder vyřešit váš ripování strasti. Budete potřebovat kopii DVDFab se strhnout ochrany na discích a rip disku a ruční brzdy načíst obraz disku a konvertovat soubory. Není to zas až tak hladký jako CD-k-iTunes workflow, ale je to stále docela snadné. Podívejte se na všechny kroky a nastavení budete chtít přepínat [zde: http://www.howtogeek.com/howto/20893/rip-a-tv-series-dvd-and-convert-to-individual-h. 264-mp4-soubory /].

Mám otázku, kterou chcete dát do Jak-Geek zaměstnance? Střílet nám e-mail na [ask@howtogeek.com: mailto: ask@howtogeek.com] a pak držet oko ven pro řešení Zeptejte Jak-Geeksloupci.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire