vendredi 27 janvier 2012

Blokování spamu z mezinárodního odesílatelů ve Windows Vista Mail

Já osobně používat Windows Mail klienta, který je dodáván s Windows Vista, ale když jsem zkoumal, jak ji použít pro přístup ke svému Gmail na místě jsem zjistil, pěkný možnost Nevyžádaná panelu Možnosti e-mailu.

Velké množství spamu, který jsem si se skládá z pošty přichází z nejrůznějších mezinárodních domén. Protože nemám mnoho blízkých přátel, kteří žijí v jiných zemích, opravdu nemusíte vidět žádné e-maily z většiny z těch oblastí, alespoň ne na mých osobních účtů.

Chcete-li blokovat všechny, že spam z bít složky Doručená pošta, otevřete Windows Mail a jděte do Tools nevyžádané pošty položku Možnosti. Klepněte na mezinárodní kartu, měli byste vidět tuto obrazovku:

windowsmail-intl1.png

Tam jsou dvě oddělené cesty, které si můžete zablokovat mezinárodní spamu: Za prvé, můžete blokovat domény se výběrem je zde. Pokud nemáte možnost Vybrat vše byste měli být varováni, že. Spojené státy také v tomto seznamu.

Můžete si také zvolit blokovat zprávy kódování. I zablokovány všechny asijské zprávy kódování, protože já rozhodně nemůže číst tyto jazyky, a asi 1/10th spamu jsem si v těchto dnech je zakódován v jednom z těchto typů. Opět pozor na tom Vybrat vše volby nebo skončí blokování všech e-mailů od všech.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire