Poznámka: Tento článek je bylo pro předchozí verzi Analytics
Google Analytics je skvělý bezplatný nástroj pro webmastery sledovat statistiky. Jediný problém je, že některé z nejběžnějších úkolů, se zdá mimořádně obtížné dělat, nebo jsou pohřbeny pod spoustu položek menu s podivnými jmény.
Pokud máte velké množství článků, je často obtížné zjistit, které články jsou nejoblíbenější v čase, nebo dokonce pro konkrétní časový rámec. Pokud si všimnete, abnormální množství zobrazení, pravděpodobně budete chtít zjistit, které se vztahuje čl. lidé přicházejí do.
To je poměrně snadné v Analytics. Poté, co jste přišel na to, které články jsou nejoblíbenější, můžete dokonce zjistit, jaká klíčová slova přivádějí návštěvníky na konkrétní stránku.
Nejprve vyberte časové období, s kalendářem v levém dolním rohu. Pak přejděte na všech zpráv Content Optimalizace Content Performance Obsah podle názvů:
Uvidíte graf nejoblíbenější předměty, s tabulku se seznamem je z pod ní:
Samozřejmě moje články na upgrade Ubuntu jsou docela populární ... Ale proč?
Můžeme zjistit, jaká klíčová slova přivádějí návštěvníky na konkrétní článek výběrem červenou kruhovou šipkou, Cross Segment výkon a potom klíčové slovo:
Dnes vidíme, že některé z klíčových slov, které lidé přinesli na tuto stránku. Všimněte si, že drtivá většina říkají (bez data), a to proto, že našel stránky pomocí odkazu link, místo organických výsledků hledání.
Je užitečné si některé z těchto srovnání alespoň jednou za měsíc, vidět, jak váš obsah, a provoz se v čase mění.
Přihlásit se k odběru RSS, protože některé další hloubkové Google Analytics Návody jsou na cestě!
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire