samedi 28 janvier 2012

Zjistěte, které články jsou nejoblíbenější na svých stránkách pomocí Google Analytics

Poznámka: Tento článek je bylo pro předchozí verzi Analytics

Google Analytics je skvělý bezplatný nástroj pro webmastery sledovat statistiky. Jediný problém je, že některé z nejběžnějších úkolů, se zdá mimořádně obtížné dělat, nebo jsou pohřbeny pod spoustu položek menu s podivnými jmény.

Pokud máte velké množství článků, je často obtížné zjistit, které články jsou nejoblíbenější v čase, nebo dokonce pro konkrétní časový rámec. Pokud si všimnete, abnormální množství zobrazení, pravděpodobně budete chtít zjistit, které se vztahuje čl. lidé přicházejí do.

To je poměrně snadné v Analytics. Poté, co jste přišel na to, které články jsou nejoblíbenější, můžete dokonce zjistit, jaká klíčová slova přivádějí návštěvníky na konkrétní stránku.

Nejprve vyberte časové období, s kalendářem v levém dolním rohu. Pak přejděte na všech zpráv Content Optimalizace Content Performance Obsah podle názvů:

Uvidíte graf nejoblíbenější předměty, s tabulku se seznamem je z pod ní:

Samozřejmě moje články na upgrade Ubuntu jsou docela populární ... Ale proč?

Můžeme zjistit, jaká klíčová slova přivádějí návštěvníky na konkrétní článek výběrem červenou kruhovou šipkou, Cross Segment výkon a potom klíčové slovo:

Dnes vidíme, že některé z klíčových slov, které lidé přinesli na tuto stránku. Všimněte si, že drtivá většina říkají (bez data), a to proto, že našel stránky pomocí odkazu link, místo organických výsledků hledání.

Je užitečné si některé z těchto srovnání alespoň jednou za měsíc, vidět, jak váš obsah, a provoz se v čase mění.

Přihlásit se k odběru RSS, protože některé další hloubkové Google Analytics Návody jsou na cestě!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire