Poznámka: Tento článek je bylo pro předchozí verzi Analytics
Google Analytics je skvělý bezplatný nástroj pro webmastery sledovat statistiky. Jediný problém je, že některé z nejběžnějších úkolů, se zdá mimořádně obtížné dělat, nebo jsou pohřbeny pod spoustu položek menu s podivnými jmény.
Společný úkol pro webmastera nebo blogger se snaží přijít na to, jaká klíčová slova přivádějí uživatele na vaše stránky. To vám může pomoci optimalizovat tím, správná klíčová slova ve vašich článků nebo příspěvky.
K tomu budete nejprve chcete vybrat rozsah dat, který se snažíte dívat. K dispozici je kalendář v pravém dolním rohu, který používáte k nastavení časové období.
Nyní si vyberete všechny zprávy Marketing optimalizace Výsledky marketingové kampaně Source konverze, jak je vidět na následujícím obrázku:
Jakmile jste tam, že kliknete na malé červené kruhové tlačítko se šipkou, křížovou výkon segmentů, a klíčových slov.
Nyní se vám zobrazí graf podobný níže, a také tabulku aktuálních dat. Jsem vynechal v tabulce dat, protože si nejsem jistý, jestli chci sdílet s lidmi přesná čísla, ale měli byste ještě dostat nápad.
Můžete také exportovat Úplný seznam těchto klíčových slov, klepnutím na jednu z exportních formátů je znázorněno na následujícím obrázku:
To je užitečné porovnat vaše klíčová slova z měsíce na měsíc, vidět, jak svůj obsah a články přinést návštěvníkům v průběhu času. Možná zjistíte, že určitá klíčová slova lépe v některých měsících.
Přihlásit se k odběru RSS, protože některé další hloubkové Google Analytics Návody jsou na cestě!
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire