jeudi 26 janvier 2012

Zjistit, které prodávají on-line účtů Váš email pro spammery

Jsem neustále vzteká množství spamu jsem si ve svém e-mailovém účtu každý den. Abych citoval jeden můj přítel: "Upřímně řečeno, mělo by to být číslo jedna na světě. Zapomeňte na vyhlášení války na náhodné zemí, pojďme se vyhlásit válku spamu, a institut trestu smrti, zatímco my jsme se na to!"

Nemohl jsem souhlasit. Tak začněme do programu zjistit, kdo to je, že prodává svou e-mailovou adresu, na spammery. Začneme s novým, svěžím Gmail v úvahu, protože poskytují funkce, která hledáme, což je + a adresování.

V podstatě, plus řešení znamená, že pokud vaše e-mailová adresa DONOTSPAMME@gmail.com, Pak si můžete také obdržet e-mail DONOTSPAMME+citibank@gmail.com.

Tak tady je plán. Pro každý z vašich online účtů, budete měnit svou e-mailovou adresu DONOTSPAMME+accountname@gmail.com, Kde DONOTSPAMME je vaše skutečné jméno e-mail, a AccountName je nastaven na účet se přihlašujete do.

Například, mám následující: (není aktuální adresy, jen pro ilustraci)

Geico: geekervongeekerson+geico@gmail.com

Citibank: geekervongeekerson+citibank@gmail.com

Newegg: geekervongeekerson+newegg@gmail.com

Aby to fungovalo, musíte se ujistit, že nemáte blikat tohoto účtu kolem. Nezačínejte vysílání na diskusních skupinách nebo něco podobného.

Teď po vás začnou nevyžádané pošty na nový účet, měli byste být schopni okamžitě vidět, kdo je prodává svou adresu, protože se ukáže jako username+guiltyspammers@gmail.com

Máte-li zjistit, kdo to je, že prodává svůj e-mail spammery, Drop komentář do níže uvedeného pole.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire