jeudi 23 février 2012

Dočasně zakázat "Restartovat" Dialog z funkce Automatické aktualizace XP

Automatické aktualizace je skvělá vlastnost. Váš počítač zůstanou chráněny před hrozbami bez obav, že ... ale pokud je to 3 hodiny ráno a já se snažím hrát video hry, to poslední, co chci, je automatické aktualizace pop a připomínají mi každých 5 minut, že musím restartovat, přerušil svou hru ... Přivádí mě blázen!

Vážení Restart Dialog,

Nenávidím tě.

Pokud chcete dočasně vypnout popup zprávy a zpoždění restartu, můžete jít na to jedním ze dvou způsobů. Jsem závislák příkazového řádku, tak jsem to na typu příkazového řádku (ujistěte se, že použití uvozovek)

net stop "Automatické aktualizace"

Nebo můžete otevřít Ovládací panely Nástroje pro správu Services a klepněte na tlačítko Zastavit na automatické aktualizace.

Nezakazovali Automatické aktualizace, jen zastaví. Při příštím spuštění se počítač bude restartován.

Poznámka: Otevřete-li na ikonu Automatické aktualizace v Ovládacích panelech, automaticky restartovat službu, která umožní zahájit dialog se objevovat znovu.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire