samedi 25 février 2012

Fix "režim spánku náhodně Waking Up" problém v systému Windows Vista

Byl jsem s velmi frustrující problém s Windows Vista na notebooku HP: Já jsem dal počítač do režimu spánku, zavřete víko a odpojte síťový kabel ... a probuzení počítače zálohovat, typicky když je už bezpečně v mé brašny na laptop, takže jsem si nevšiml, až se dostanu ke svému cíli a baterie je téměř mrtvá.

Ukazuje se, že je velmi snadné opravy tohoto problému: Zakažte funkci Wake On LAN. V podstatě je počítač nastaven na automatické probuzení ze síťového provozu, který vypadá, že patří vytažení kabelu.

Chcete-li změnit toto nastavení, zadejte Správce zařízení Do vyhledávacího pole v nabídce Start a přejděte dolů na "Síťové adaptéry" a najít svůj síťový adaptér. V tomto případě, já mám "Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet".

image

Klepněte pravým tlačítkem myši a vyberte z menu. Ve výsledném dialogu vyberte kartu Řízení spotřeby.

Zrušte zaškrtnutí políčka "Povolit zařízení probouzet počítač" k vyřešení problému. Všimněte si, že je tu varování o tom, mít možnost povolena na prvním místě.

Hat tip na komentátor Sean pro tento jeden

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire