Je obnovení funkce Microsoft Office, které vás před ztrátou práce v případě selhání systému nebo výpadku elektrické energie díky automatickému ukládání dokumentů v určitých časových intervalech.
Můžete snadno změnit interval, kdy jsou data uložena, aby ušetřit častěji. To je užitečné, pokud jste potíže se svým systémem v poslední době.
Budeme používat Microsoft Word pro tento příklad, ale možnosti existují ve všech aplikací sady Office. Stačí kliknout na tlačítko Office v levém horním rohu a vyberte "Možnosti aplikace Word".
Klikněte na tlačítko Save v levém menu v dialogovém okně Možnosti, ujistěte se, zaškrtněte "Uložit informace o obnovení" checkbox.
Zde si můžete vybrat, jak často chcete uložit obnovení informací. Nedělají příliš krátký interval, ale je to opravdu jen na vás. Změnil jsem to na 2 minuty pro tento příklad. Klikněte na tlačítko OK, když jste hotovi.
Jednou z věcí, třeba mít na paměti, že pokud pracujete na větších dokumentech, nastavení automatického obnovení na něco jako 1 minuta může začít pomalý počítač dolů, protože šetří velké dokument na pozadí každou minutu se daň počítače.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire