mardi 12 avril 2011

Bing Zlepšuje Personalizované hledání

Tým Bing dělal oznámení po dobu oficiální blog Bing, které mohou být zajímavé pro uživatele, kteří používají Bing Spojených státech vyhledávač. Personalizované vyhledávání je jedním z nejnovějších slůvky, a to zejména Google se zdá být to tlačit. To v podstatě znamená, že moje vyhledávače může být úplně jiný, než vy, i na stejný vyhledávací dotaz. To dává smysl pro některé dotazy, a to je, kde Bing zlepšil jejich vyhledávač.

První zlepšení krejčí výsledky vyhledávání na základě hledači fyzické umístění. Představte si, že Joe hledá Pizza na Bing. On může hledat historii Pizza, jak se dělá pizza nebo, což je asi nejpravděpodobnější, nejbližší pizza kloubů. Bing, s umístěním vyhledávání v prohlížeči povoleno, se hádat a přizpůsobí dotaz založený na poloze uživatele.

Uživatel z New Yorku budou vidět výsledky výpis nejbližší pizza klouby u fyzické umístění. To neznamená, že výsledky pro další možné významy skryté stránky vyhledávání. Bing stále zobrazuje článku Wikipedie jako první výsledek například.

Pizza je jen jedním z příkladů, kde personalizované vyhledávání mohou být užitečné.

Zde je další example.We 're v San Francisku na práci a hledá věcise ve městě nad weekend.Where než jsme museli zvlášť vyzdvihnout své místo, nyní vše, co musíte udělat, je typu "co dělat." S dnešními zlepšení, Bing uznává naše umístění a pohodlně slouží "Top 10 Co dělat v San Francisco "jako druhý odkaz.

Dalo by se říci, že to pomáhá líný hledajícím, kteří nemají přidat místo k jejich dotazu, když hledají místní informace. To může být pravda v některých jde, ale většina uživatelů zřejmě pro jednodušší dotazy, a to v případě umístění může zlepšit výsledky pro ty hledající.

[ pizza before : Http://dl.dropbox.com/u/21986221/pizza-before.jpg]

[ pizza after : Http://dl.dropbox.com/u/21986221/pizza-after.jpg]

Druhá zlepšení trvá uživatele historii vyhledávání v úvahu. Dobrým příkladem je hledání zkratky, jako je AA. Zkratka má desítky významůod Anonymní alkoholici na Architectural Association School architektury. Je nemožné posuzovat hledajícím záměr založený na zkratku sám. Bing nyní analyzuje historii hledání, aby se o odborný odhad uživatele záměr. Pokud uživatel z architektonické hledání v minulosti Bing může zobrazit na Architectural Association School architektury prominentně, uživatel může zkoumat umístění dovolené nabídne odkaz na webové stránky společnosti American Airlines.

Obě tyto funkce jsou k dispozici pouze pro uživatele, kteří mají pro jejich umístění v horní části Bing nastavit do Spojených států. ([Přes: http://www.bing.com/community/site_blogs/b/search/archive/2011/02/10/making-search-yours.aspx])

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire