jeudi 14 avril 2011

Zeptejte Jak-Geek: Taška Windows, IOS ke vzdálené ploše, a Získání Handle na Windows 7 knihoven

askhtg1223471

Tento týden jsme s pohledem na to, jak dlaždice okna aplikace ve Windows 7, dálkové ovládání počítače z IOS zařízení a pochopení přesně to, co Windows 7 knihoven.

Jednou za týden jsme se ponořit do našeho čtenáře poštovních vaků a pomáhají čtenářům řešit jejich problémy, sdílet užitečné řešení, s vámi v tomto procesu. Přečtěte si o to vidět stanoví pro tento týden čtenář dilemata.

Obklady aplikací Windows v systému Windows 7

image

Vážení Jak-Geek,

Vzpomínám si na ten den, kdy obklady oken aplikací ve Windows byl horký materiál? Ne? V pořádku v pořádku, budu se přiznat, že je to trochu hloupost, že jsem rád obklady app okna, ale já! Problém je, že s mým novým systémem Windows 7-naložený notebook v ruce, nemohu přijít na to, jak selektivně dlaždice. Nechci mít minimalizovat nebo zavřít všechny mé ostatní aplikace jen dvě dlaždiceaplikací, které jsou vlevo. Co mohu dělat? Jistě existuje nějaký trik na to?

S pozdravem,

Tilin 'v Toledu

Vážení Tilin ',

Mnoho z dlaždic a kaskády prvky v systému Windows XP byly vykopaný nebo silně ovlivněné v době, kdy Windows 7 válí. I když je to trochu oklikou, způsob, jak dostat to, co chcete tajné přepínač pro obklady a kaskádové oken je nyní skryt v, ze všech míst, Správce úloh systému Windows. Podržte klávesu CTRL při výběru oken, kterou chcete dlaždice či kaskády a pak klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte možnost, jak je vidět na obrázku výše, která odpovídá vaší požadovaného výsledku. Můžete [čtěte více o tom zde: http://www.howtogeek.com/howto/11073/stupid-geek-tricks-tile-or-cascade-multiple-windows-in-windows-7/].

Ovládání vašeho Windows Desktop s IOS zařízení

sshot-2010-08-25-[03-14-48]

Vážení Jak-Geek,

Mám IPAD na Vánoce a já bych rád, aby mohli kontrolovat své počítače s Windows z celého domu. Vím, že to budu mít omezení, ale opravdu všechno, co chci, je pro zvětšení na různých aplikacích a provádět drobnézměny (jako například kontrola na stažení, měnící se seznamy skladeb, a tak dále). Co byste doporučil app to udělat?

S pozdravem,

Pad na PC Party Time

Vážení Party Time,

Slyšeli jsme, jak úžasné, jak někteří z dálkového ovládání aplikace a nástroje pro IOS zařízení mnohé z nich jsou hyper-zaměřena na kontrolu jeden aspekt PC nebo aplikace na to. Pokud chcete dělat více, než jen ovládání iTunes z dálky budete potřebovat obecnější dálkové ovládání aplikace. [RDP Lite: http://itunes.apple.com/us/app/remote-desktop-lite-rdp/id288362576?mt=8] Zní to jako perfektní zápas pro vás, to umožňuje vzdálený přístup k pracovní ploše v systému Windows XP Professional, Windows Vista a Windows 7. Funguje to překvapivě dobře s malou obrazovkou pro iPhone a měl by vypadat skvěle na IPAD prostorný displej. Podívejte se na [náš průvodce nastavením se zde: http://www.howtogeek.com/howto/26506/remote-desktop-to-your-windows-computer-from-your-iphone-ipad-or-ipod-touch /].

Využívat Windows 7 je knihovna funkcí

2 library

Vážení Jak-Geek,

Nedávno jsme dostali upgradovat na Windows 7 napráce a já jsem se rozhodl následovat doma (jsem čekal, protože jsem nechtěl, aby pocit, že bych bral time OS stroj cestu každý den, když jsem šel do práce). Zatím je to dobré, jsem opravdu rád Windows 7! Jediná věc, která mě mátl druhu je činnost knihovny potřísněné celého okna procházení souborů. Já to nechápu? Je bit knihovny jen ozdobný novou tvář pro složku Dokumenty? Mám pocit, že jsem ji nepoužíváte vůbec, ale je to tak výrazná, že musí udělat něco skutečně užitečného? Pomoc!

S pozdravem,

Ztratil Čtenář

Vážení Lost,

Systém knihovny ve Windows 7 je velká změna z funkce a rozhraní systému Windows XP. Myslete na systému knihovny jako způsob označování a seskupování souborů. Už jste někdy chtěli hlavičkové soubory a složky v projektu, ale nechtěl rozbít strukturu složek, kde se v současné době pobývají, a nechcete mít více kopií po celém vašem počítači? Knihovna funkce umožňuje shromažďovat soubory společně pod hlavičkou různých knihoven. Vaší hudební knihovny, například, mohl být ve skutečnosti 5 různých hudebních složek z celé počítače a domácí sítě, ale zdá se sjednocují na vás v systému Windows 7 knihovny.

Doporučujeme se mimo kontrolu [naše předchozí průvodcek pochopení a použití Windows 7 knihovní systém zde: http://www.howtogeek.com/howto/10283/understanding-the-libraries-feature-in-windows-7/]. Pokud se poté, co jste vzal to na projížďku, můžete nenávidět a chcete odebrat ze souboru procházení budete chtít [přečíst na odstranění zde: http://www.howtogeek.com/howto/ 21462/how-to-enable-or-disable-the-libraries-feature-in-windows-7 /].

Mám otázku, kterou chcete dát do Jak-Geek zaměstnance? Střílet nám e-mail na [ask@howtogeek.com: mailto: ask@howtogeek.com] a pak držet oko ven pro řešení Zeptejte Jak-Geeksloupci.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire