mardi 12 avril 2011

KeyCounter sleduje váš Klávesové zkratky a klepnutí myší

Pokud jste někdy měli hořící potřebují vědět jen to, kolikrát stávka klávesnici a kliknutím myší každý den, KeyCounter-malý přenosný app-může pomoci uspokojení svých geeky statistické potřeby.

V loňském roce jsem trefil do [Twitter: #! Http://twitter.com/ / jasonfitzpatric/status/27792980516] a Facebooku s touto otázkou:

Doporučuji aplikace pro sledování počtu tlačítek / zadaných slov? (Ne keylogger, já jsem jen blbeček-zvědavý, kolik úhozů jsem trefil den)

Pořád jsem oči otevřené hledání, že jeden-trick pony, klávesy tracker, ale nikdy nenašel našel. Dnes, přes serendipity z mé RSS feed, našel jsem jednu! Software blog návykové Tipy zvýrazněné KeyCounter, ultra lehký, volný, a přenosné úhoz a myši pult. Stáhněte si aplikaci, spusťte jej, a pak nechat být. Je klidně počítá každý jednotlivý příkaz na klávesnici a tlačítek myši a zobrazí je v grafické formě. Každý den jsou archivovány a mohou být přezkoumány v budoucnosti.

Na praktické poznámky, tento nástroj je super lehký způsob, jak vidět, když jste aktivní na počítači po celý den. Na zábavu a podivínský na vědomí, že je úžasné vidět, jak mocjste zneužití vaší klávesnici každý den.

[KeyCounter: http://www.zhornsoftware.co.uk/keycounter/] [Zhorn softwaru přes [návykové Tipy: http://www.addictivetips.com/windows-tips/check-productivity-timeline-with-key- čítač /]]

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire