jeudi 14 avril 2011

gHacks Editor První Tech kniha stane nejprodávanějším vozem

Dostal jsem zprávu dnes ráno ale musel jsem hledat ve všech typech vysvětlení dnes, než jsem věřil, že to byla skutečně pravda. Já jsem s potěšením oznamuje, že moje první kniha publikovala přes vlastní nakladatelství (nejsem počítat své vlastní self-publikoval [Windows 7 knize: http://stores.lulu.com/windows7] zde) [Poradce při potížích systému Windows 7 Inside Out: http://oreilly.com/catalog/9780735645202/] od Microsoft Press, se stal jedním z top 25 vydavatele prodávat knihy pro rok 2010.

Důvod, proč jsem našel to tak těžké uvěřit, na první je částečně, protože je to moje první kniha, ale také proto, že kniha jen šla na prodej na konci října, a tak byl jen skutečně k dispozici za poslední dva měsíce tohoto roku.

Chtěl bych poděkovat všem zde na gHacks, redakce(Zvláště Martin) a všechny čtenáře, že jsou tak povzbuzovat a podporovat je, a já slibuji, že se stejnou energií a vášní, že jde do psaní tech nejlepších-prodejce bude i nadále používat tu pro výrobky dlouho do budoucnosti.

Mám pár dobrých recenzí hardware přijde v příštích pár měsíců pro vás až příliš, včetně spoustu domů NetGear AV kit, a já jsem brzy se prozkoumat potenciální zdravotní přínosy Kinect zařízení společnosti Microsoft pro Xbox 360. Ano! Vy jste četl, že právo, ale alespoň je to levnější než členství v tělocvičně.

Takže práce začíná znovu zítra na články na vašich webových stránkách oblíbené technologie. Také pro dnešní den můžete získat pouze masivní 50% sleva [eBook: http://oreilly.com/catalog/9780735645202/] pomocí kódu DDM25 u pokladny.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire