vendredi 16 mars 2012

Classic VST pluginy pro domácí nahrávání

Protože jsem kytarista a lásku výpočetní techniky, to by nebylo správné, kdybych neměl obsahovat některé články o domácí nahrávání. Já jsem v žádném případě odborník v této oblasti. Hudba je pro mě koníčkem a já se učit se od druhých zkušeností a staré dobré módy pokusů a omylů.

Některé domácí apartmá nahrávací software může být poměrně drahé v závislosti na tom, jak do hloubky se má výroba má být. S rack hardware efektů lze také přidat až moc peněz. Tyto softwarové efekty solidní práci napodobujících jejich hardware protějšky.

Dnes bych vám rád ukázal některé z mých oblíbených VST pluginy, které jsou zcela zdarma a fungují velmi dobře. Obvykle, když jsem nahrávání kytaru a basu jsem mic AMP, aby se pokusila získat co nejlepší "skutečný hardware" tón, který jsem si potom pomocí VST pluginy míchat různé stopy. Všechny následující si můžete stáhnout z Kjaerhus Audio.

Classic Chorus

chorus

Classic Flanger

Kompresor Classic - (To je asi moje nejoblíbenější VST plug-in)

Classic Reverb

Classic zpoždění

Po stažení těchto programů můžete jednoduše přidat do VST složce programu domácí nahrávání. Tyto účinky mohou být použity na žádné zvuky, včetně nahrávání kytary, basa, bicí, zpěv ... atd. Hlavní věc, kterou jsem se naučil, je experiment, jako šílený vědec! Je to hodně legrace a nikdy nevíte, můžete se na další Rick Rubin!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire