samedi 31 mars 2012

Vytvářet ikony ke spuštění spořiče obrazovky pro Windows 7 nebo Vista

Reader Jeffrey napsal ptát, jak vytvořit ikonu spustit spořič obrazovky ve Windows Vista. Tato otázka je tak běžné, že mě napadlo, že napsat odpověď pro každého, stejně jako poskytnout ke stažení sadu zkratek pro všechny výchozí spořiče obrazovky (pro uživatele Windows Vista).

Všimněte si, že tato technika by měla pracovat pro Windows 7, Vista, nebo XP.

Vytvořit Screensaver Ikona

Klepněte pravým tlačítkem myši na plochu a zvolte Nový zástupce z menu.

image

Aby bylo možné spustit spořič obrazovky, budete muset zadat cestu k souboru spořiče obrazovky, následuje "/ s"

% Systemroot% system32 Bubbles.scr / s

Byste chtěli nahradit název spořiče obrazovky, kde je vidět "Bubbles.scr" výše. Také si všimněte, že jsem použil% systemroot% místo C: Windows, protože ne každá instalace používá disku C:.

Pokud si nevíte název souboru, můžete se procházet se do složky system32 a pak vyhledat pomocí vyhledávacího pole "SCR.":

Měli byste vidět všechny jména všech spořiče obrazovky instalované ve vašem systému, který můžete použít v místě pole.

Stáhnout ikony zástupců (pouze Windows Vista)

Pokud jste raději jsem se zástupci všech výchozí obrazovky a zip je. Stačí si jen stáhnout a rozbalit soubor, a pak použijte podle toho, co ty chceš.

Poznámka: Jsem si docela jistý, že jsem neměl nechat ujít žádný výchozí spořiče displeje v seznamu, ale je to určitě možné, protože je to 6 hodin ráno a já jsem stále vzhůru.

Začátek Screensaver ke stažení ikony

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire