samedi 31 mars 2012

WINAMP 10. výročí vydání

Poté, co můj kámoš mi dost otravovali o Winamp Nakonec jsem se rozhodl vzít k 10. výročí vydání pro zkušební provoz. Předchozí verze Winamp nikdy na mě dojem moc. Nerad musel nastavit tun bezcenné funkcí v přehrávači. Také jsem nikdy rád zve rušivé reklamy na mém počítači. Dnes jsem dal můj apriorní předsudky stranou a začali opravdu kopat do toho, co všechno je humbuk kolem.

Během instalace jsem se ujistit, aby instalaci nástrojů a němý eMusic připomenutí reklamní ikonu ... To je všechno, to je příliš ... Můžete jít na eMusic kdykoli a začít nový odběr a získat zdarma, to nemá nic společného s instalací Winamp.

1

K dispozici je adresář, kde si můžete vyzkoušet ve Winampu výběr hudby a videa, ale sledovat jeden Jste podroben úplnému 30 sekund komerční ... není v pohodě. Máte Shoutcast rádia a televize, která z mého testování streamovaných docela dobře. Hry, se dostanete do hry, webové stránky AOL. To je jeden z výchozích kůže, ale ti z vás, kteří se již seznámili s Winamp vědět, že je nepřeberné množství ke stažení skiny.

Existují tuny nastavení EQ a můžete synchronizovat s vaším iPodem Winamp. K dispozici je rovněž praktická Podcast Directory.

Jedna elegantní rysem je schopnost dostat AOL je XM Satellite Radio. Máte-li posunout dolů stále vidíte nerelevantní reklamy ... také tam není tolik stanic, pokud jste skutečným odběratel daných služeb.

Mezi skladbami je pop v levém dolním rohu obrazovky, který ukazuje, co se hraje. Můžete vypnout v možnostech nastavení. Jako kytarista a Metal / Rock milence ... I kopat Všechny Metallica stanici!

Celkově bych si říct, Winamp 10. výročí vydání je docela sranda a mít kolem sebe. Měl jsem čas zábavy odhlašování všechny další plug-iny pro hráče stejně. Myslím, že by se používat jako můj hlavní music or video hráč, ale tam jsou určitě nějaké zajímavé vlastnosti tohoto přehrávače. Pokud můžete postavit s reklamou, že stojí za stažení free verze. Můžete získat profesionální verze také pro rychlejší stahování a vypalování CD. Neviděl jsem žádné informace o ní odstranění reklamy Vydáte-li se pro. Takže pokud někdo ví o hack nebo plugin, který se zbavit reklamy v přehrávači, dejte nám prosím vědět!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire