vendredi 23 mars 2012

Podívejte se na Spybot Search and Destroy 1.5

Spybot Search and Destroy Zdá se, že stále špatný rap v tisku v poslední době, kterou jsem psal o v červenci. Pak jsem si přečetl článek v PC World minulý měsíc, a oni byli také kritizovat Tato aplikace zdarma. No, sakra s nimi! Pojďme se podívat na novou verzi Spybot 1.5

Máte možnost stáhnout beta aktualizace v této verzi.

Při výběru tohoto obdržíte potvrzovací obrazovka vám radí, jak dostat nejnovější aktualizace, ale s upozorněním, že mohou být chyby, zpracovat, protože jsou beta. Mám rád tuto funkci, a já si vždy stáhněte betaverze.

Samozřejmě stále můžete vybrat, kde vám vaše aktualizace. Vyberte si svůj oblíbený server.

S betaverzí, budete muset zaškrtnout znovu do update, který je (beta).

Z nějakého důvodu jsem si kopu z animace cihlové zdi, kdy očkovat systému.

Samozřejmě, stále máte pokročilé možnosti v této verzi také pro ještě větší kontrolu nad systémem.

Tato nová verze také zahrnuje lepší podporu pro Windows Vista a dokonce i vrací a vylepšuje podporu pro Windows 95. Detekce hrozeb, je lepší ... všechny nové výrazné rysy lze nalézt na Spybot Search and Destroy Úvod. Jelikož jsem začal používat tuto nejnovější verzi, mám nové aktualizace téměř každý den.

Myslím, že redaktoři, kteří posuzují Spybot a je se na to teď myslel, že je starší technologie, nechápe, jak silný žádosti o této skutečnosti je. Každý chce některé graficky efektní "jedním kliknutím řeší vše" software. S dostatkem vylepšování a vedení aktualizuje současná, Spybot Search and Destroy je každým coulem efektivní, jak by bylo zpět v den. A je to zdarma! Vždy a podle developer vždy bude!

Možná, že tato aplikace je příliš "geek" Já nevím. Ale PC uživatelé si musí uvědomit, že se nejedná o hračky. Účelem počítače je provádět výpočty a algoritmy. IMHO příliš mnoho lidí si myslí, že mohou mít v počítači připojit a začít používat jako Media Center, a ne myslet na bezpečnost. OK, teď jsem začala chvástat .... A protože jsem ... Poslední věc ... Používáte-li dar-ware aplikace chladu a hodit pár doláčů svou cestu, že je to cool věc.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire