mardi 27 mars 2012

Zabránit Explorer před mrazem s velkým Zip souborů ve Windows Vista

Tento článek byl napsán Daniel Spiewak, Velký softwarový vývojář a přítel Jak na Geek.

Windows Vista má vestavěný manipulaci s zip soubory - můžete vytvářet, extrahovat, nebo dokonce procházet přímo dolů do nich, jako by se jednalo o složku. Ale pokud máte velký ZIP soubory sedí na pevném disku, je špatné věci se stávají, pokud zakážete zip handler.

Jak jsme na to přišel

Právě dnes jsem se pokoušel obnovit některé z mých souborů z předchozí zálohy. Popadl jsem obrovské zip soubor z mého síťovou jednotku a uloží ho na plochu. Odtud, trochu magie WinZip mě popadl jeden, 25 MB adresáře jsem chtěl z celého souboru ZIP 11 GB. Věděl jsem, že bych mohl chtít obnovit více souborů později když, tak jsem opustil soubor v počítači (i přenos přes Gigabit, 11 GB je ještě 11 GB).

Když jsem se konečně vrátil do svého hostitele desktop později večer, našel jsem k mému naprostém šoku, že věci nefungují správně. Například jsem otevřel Průzkumník souborů a pokusil se rozšířit složku ve stromu panelu na levé straně. Místo toho, aby pěkně rozšiřuje, ukazuje podsložky, že právě začala jeho rotující kola. Když jsem se vrátil, aby se o deset minut později, to bylo still chugging pryč.

Zabil jsem proces explorer.exe, znovu Explorer a šel s mým workflow. Alespoň dokud WinZip začala mít problémy. I hit "Výpis" na přiměřené velikosti archivu (150 MB) a aplikaci ztuhl. Stejně jako Explorer, jedl můj plný CPU a dělají absolutně nic s tím.

Uznávajíce, byl jsem z mé ligy, jsem vystřelil do řeči s "Geek" a začali jsme řešení problémů. Za hodinu a půl později, po nalití do hor log souborů, stahování nástroje jsem ani nevěděla, že existují, a brodili stránky výstupu z SysInternals "procmon" jsme konečně našli problém.

Zdá se, že Windows Vista File Explorer (ve výchozím nastavení) pokusí recurse do jakékoli zip archivu v přímé podadresáře, který umožňuje uživatelům zobrazit obsah ZIP souboru přímo v postranním panelu. Windows XP měl stejný "feature", ale čekal na vstup do zip souboru, dokud se skutečně rozšířila uzel v postranním panelu. V zásadě, Vista metoda je dobrý nápad. XP vždy trpělo zpoždění při každém rozšíření ZIP souboru, a to zejména prostřednictvím síťového připojení. Popadla seznam souborů na pozadí, vypadá jako dobrý nápad, dokud se vzít v úvahu extrémně velké archivy.

Ve snaze recurse do zip souboru, že 11 GB sedí na mém desktopu, Vista skoro začal procesor náročných úkolů, že nemá šanci dokončit v rozumném časovém horizontu. Tak, zabíjení výkon na všech úrovních bez hmatatelných návratu.

Vypnutí Zip Manipulace

Jasné řešení tohoto problému je prostě vypnout Windows vestavěné v ZIP souboru manipulace, protože jsem pomocí programu WinZip stejně. Nejrychlejší způsob, jak toho dosáhnout, je použít vynikající ShellExView aplikace zakázat Explorer shell extension. (Nemusíte instalovat, jen v případě, že jste o tom pochybují, zda se něco takového)

Otevřete ShellEx v režimu správce klepnutím pravým tlačítkem myši na soubor a zvolit "Spustit jako správce". Vyberte všechny položky "Komprimované", klikněte pravým tlačítkem myši a vyberte "Zakázat vybrané položky".

shell-ex

Nyní, že rozšíření je postaráno, můžete odhlásit, nebo můžete být o něco chytřejší o věcech a jen restart "explorer.exe" proces. K tomu, otevřít Správce úloh (klikněte pravým tlačítkem myši na hlavním panelu a zvolte položku "Správce úloh", nebo použijte, že dobré ol 'tři prsty Vulcan nervy nouzi, Ctrl + Alt + Delete) a najít "explorer.exe" proces . Tam asi bude více než jeden proces v seznamu s názvem "explorer.exe", tak se určitě Seřadit podle CPU a vyberte ten nejdál směrem nahoru.

Jakmile jste vybrali Explorer, klikněte na tlačítko "Ukončit proces" a potvrdit následující dialogové okno. Hlavní panel zmizí, spolu se všemi svými Průzkumník Windows.

Nyní zvolte "Nová úloha (spustit ..)" z menu Soubor. V "Open:" textového pole zadejte "Explorer" a klikněte na OK. Po chvíli, měl by se objevit na hlavním panelu a vše by mělo být svalnatý, Dory. Po tomto, neměli byste mít žádné problémy s velkými soubory zip zamykání systému.

Stáhněte si ShellExView z nirsoft.net

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire