samedi 24 mars 2012

Připojte se k VMware Server Console přes SSH

Má to někdy stalo? Vytvořil jsem nový virtuální stroj běží Ubuntu na serveru VMware, než jsem odešel z domova, ale zapomněl nainstalovat ssh server ... tak jsem se nemohl dostat k tomuto počítači vůbec z mého vzdáleného místa. Spíše než doma řízení rozhodl jsem se najít řešení.

Po trochu výzkumu jsem zjistil, že konzole komunikuje na portu 902, tak jsem přidal pravidla přesměrování portů pro ssh tunel a mohla snadno dostat na konzoli a nainstalovat OpenSSH.

Port Forwarding s ssh příkaz

Aby bylo možné otevřít místní port pod 1024, budete muset spustit tento příkaz jako root, nebo pomocí sudo. Tím se otevře lokální port 902 v klientském počítači a následně zaslat připojení k serveru určené hostname.com.

sudo ssh-L 902: localhost: 902 username@hostname.com

Na tomto místě můžete přeskočit do poslední části článku.

Port Forwarding s SecureCRT

Pokud používáte SecureCRT pod Windows jako já, jen otevřít relaci možnosti a najít pro přesměrování portů v nastavení a klepněte na tlačítko Přidat nové připojení předány.

image

Zadejte v názvu, a použít 902 pro oba Port pole, jak je uvedeno níže:

Přihlášení do konzole

Přineste lokálně instalované VMware Server Console, a použít localhost na název vzdáleného hostitele. Nemůžete použít "Local host" přepínač, protože to bude pokoušet připojit přímo ke službě ... Chceme se připojit přes SSH tunelu.

A je to ... přihlášeni do konzoly.

Notes

  • Tento server konzole by měly fungovat docela dobře, ale pokud se pokusit dostat se na aktuální konzoli jednoho z virtuálních strojů byste měli ujistit, že máte opravdu rychlé připojení ... jinak je to pomalejší než špína.
  • Já bych opravdu jen použít pro napájení strojů ON / OFF, nebo změnu nastavení.
  • Možná potenciálně změnit místní nastavení firewallu povolit port.
  • Tmel uživatelé by měli být schopni snadno přizpůsobit nastavení výše a pracovat pro ně.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire