vendredi 23 mars 2012

Hudba: Anywhere FM Beta

Mnozí z vás věděl, že jsem muzikant a velký hudební fanoušek. Já jsem vždy zkouší nové hudební přehrávače, různé kompresní formáty, domácí nahrávací software, atd. jsem použil Last.FM, ale rychle se unavil z toho. Nicméně jsem našel jeden cool webový přehrávač, který opravdu skály. Anywhere FM , která je nyní v beta můžete poslouchat svou hudební sbírku kdekoli jste se připojit k webu. Vytvoření účtu je velmi snadné, a jakmile jste udělal, že začít nahrávat svou hudbu do přehrávače.

Anywhere FM obsahuje iTunes uploader jednoduše nahrát své knihovny iTunes.

1

Hráč působí a funguje jako iTunes. Můžete přepínat různé pohledy stejně. Toto je výchozí zobrazení s alba. Můžete také změnit barvy a styly z vašeho přehrávače.

Existují různé programy, včetně zdarma, hudba a přátelé rádio, které vám umožní sdílet své playlisty s ostatními. Můžete si vytvořit vlastní seznam skladeb také. V současné době se beta verze neexistuje žádný limit na množství hudby, kterou můžete nahrát. Jednou nevýhodou s beta je pouze formát MP3, je přijat. Jejich slib, že bude moci hrát jiných formátů do budoucna. Pokud chcete, snadný způsob, jak poslouchat hudbu kdekoliv, kde máte připojení k webové To je velký hráč web. Jak to vyjde beta Dovedu si představit, že bude ještě lepší!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire