vendredi 23 mars 2012

Fix pro potíže s Jak na Geek Sidebar Gadget

Včera měl prostě smůlu. Nejen, že zhroucení serveru v práci, ale jak-To Geek Vista gadget prostě přestala fungovat. Poté, co učil, jak ladit Sidebar Gadgets (o tom více později), jsem konečně našel problém: Naše gadget byl blokován Feedburner.

Sledoval jsem s nimi a oni potvrdili, že se náš gadget pro zablokován příliš bít do jejich serverů. Crap!

Takže ... Jsem upravil gadget používat Jak na Geek zdroj přímo z tohoto webu místo od Feedburner, a já jsem uvolnění verze 1.1 pro všechny.

image

Alespoň tentokrát nebudeme nakonec dostat blokován ...

Jsme s problém s gadget ve chvíli, takže to bylo odstraněno. Prosím, kontaktujte Geek přímo prostřednictvím e-mailu, pokud máte nějaké dotazy.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire