jeudi 22 mars 2012

Jak na to Geek: První rok v hodnocení

Konečně jsme dosáhli 1 rok značka zde na Jak na to Geek, a tak je čas trvat dlouho, trochu nudné ohlížet na to, co jsme dokonalý. Jsem si jistý, jen tři z vás si celou cestu až na dno, tak jsem použít Lorem ipsum vyplnit posledních pár odstavců.

Na počátku byl Geekimage

Jsem se zaregistroval doménové jméno, ale v září 2006 jsme se oficiálně zahájí až v říjnu. Začal jsem tím, že píše nějaký články o Linuxu, protože jsem zjistil, že nic není víc matoucí k non-mágů než Linux, do ...

... O pár měsíců později Já mám ruce kopii systému Windows Vista a uvědomil si: "To je zavádějící, vsadím se lidé budou potřebovat pomoci s tímto".

A tak začal rok Geek.

Naše úspěchy

Se nám podařilo proměnit tuto stránku do jednoho z nejpopulárnějších, jak, do míst v rámci jednoho roku, s 1,1 miliony zobrazených stránek / měsíc ~ 25.000 předplatitelů. Tam bylo 658 Celkem příspěvků a kolem 4.000 komentáře.

Naším cílem je psát články, které jsou snadné pro non-Geeks pochopit, ale natolik zajímavý, aby nadšenci zájem. Je to velmi těžké to udělat, ale myslím, že jsem se konečně dostal do bodu, kdy jsem nesl jen polovina z vás polovinu času.

Jak se nám podařilo 25.000 odběratelů?

Dostal jsem e-maily, v poslední době od desítek majitelů stránek mě ptá, co dělám dobře, a tady je můj závěr:

Jsem si jistý, existuje celá řada faktorů, které přispěly k účastníkovi počítat, ale jsem si věřit, že to není nic víc než přátelský, usměvavý obličej Geek. Stačí se podívat na to a řekněte mi, může odolat předplacení.

Snažil jsem se přijít s lepší vysvětlení: Možná, že lidé, stejně jako články, možná je to čistý design, nebo možná jen upsat náhodou ... ale vracet úsměv.

Dopravní zácpy

Je to vždycky to čísla ... přesně tak, jak dobře jsme udělali?

Od 1. ledna tohoto roku jsme měli 3.011.790 návštěv a 5.711.710 zobrazení stránek, i když velikost zobrazení stránek se právě v druhé polovině tohoto.

Pro srovnání toho, jak dobře to děláme nyní, to je celkový obraz za posledních 30 dnů:

Pár detailů:

  • Hlavní strana - Nejprohlíženější stránky celý web kategorie byla Vista stránky s 464.285 zobrazení stránek za rok ... To je prostě obrovské množství návštěv jedné stránky.
  • Zdroje provozu - Google poslal 1.917.210 návštěvníků na webu, bylo 260.678 přímé návštěvy, a zbytek byl rozdělen mezi řadu jiných zdrojů.
  • Prohlížeče - 48% našich návštěvníků používá Firefox, s 46% pomocí aplikace Internet Explorer. Čísla skutečně vykazovala ve směru IE, takže v poslední době je to 51% Internet Explorer.

Statistiky fóra

Jen jsem vychován fórum Před dvěma měsíci, a když to není tak dobře, jak bych chtěl, je důležitou součástí webu, který poroste v průběhu času.

  • Nových témat - 551
  • Celkem příspěvků - 2259
  • Zobrazení stránek - ~ 2000 / den

Musíme dát díky

Jeden z největších úspěchů od tohoto webu je skvělé přátele, které jsem dělal na cestě. Místo prostě nebyli tam, kde je dnes bez těchto lidí.

  • MysticGeek začala pomáhat psát články hostem několik měsíců zpět, a já jsem nemohl děkovat jemu víc. Každý den ráno jsem se od něj okamžité zprávy o tom, jak je nadšený, že účastník se počítá skočil znovu. Je těžké být přátelé s ním a ne cítit pozitivní!
  • Daniel Je to dobrý kamarád, který to už neuvěřitelně užitečné s jeho poctivé kritiku projektů, které jsem pracovat. I skoro vše, co od něho běžet, než jsem se uvolnit, protože vím, že dostanu své (mnohdy kruté), upřímný názor. Je také velmi dobrý programátor, tak jsem se využít své schopnosti tím, že žádá jej, programování otázky po celou dobu.
  • Scott se zde začalo tím, že posílá odměnu pro Active Desktop pro Windows Vista, ale je to tak skvělý člověk, že jsem skončil a stal se tak oficiálním moderátora našem fóru, a jsem rád, že nyní mohu zavolat kamarádovi. Je to také jedna osoba, která je koupila mi něco z mého wishlist...
  • Gina Trapani a Adam Pash @ Lifehacker Nejlepší jsou naše články, nebo každý druhý týden, takže za několik posledních měsíců. I když já osobně vím, jeden z nich, jsem velkým fanouškem Lifehacker a je to čest být uveden zde.

Editor Oblíbené

Existují tuny článků, které jsme opravdu hrdí, ale já jsem vybral některé z mých oblíbených, z nichž některé byly populární a dalších, které nebyly.

Naše Geek Pirate Odměny

The Bounty Program je něco, co jsem docela hrdý ... A i když je v pořadí v okamžiku, můžete očekávat velké věci od této v příštích několika měsících, když jsme reorganizaci.

Software & Scripts Hodil jsem spolu

Jako programátor ve své pravidelné pracovní den, mám tendenci psát jen software, který chci, tak jsem začal uvolňovat několik položek pro všechny ostatní těšit. Mám v plánu vydat trochu více softwaru do budoucna ... doufejme, že něco užitečnějšího příště.

Budoucnost?

Takže co je čeká Jak na Geek v příštím roce?

  • Chystáme se změnit věci do pořádku, a vám, našim čtenářům velkou, přispět svými tipy, triky a návody. Více o tomto během několika týdnů.
  • Budu pít zhruba 182 případů Mountain Dew.
  • Strávím 1000 více hodin práce na těchto stránkách.
  • 50.000 účastníků!
  • Návrat Comic Geek. Ach ano.

Byl to výbuch ... ale musíme připravit na zítra, Pinky.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire