mardi 27 mars 2012

Vytvoření favicon Easy Way

Nedávno jsem se rozhodl aktualizovat favicon pro tuto stránku (malá ikona v adresním řádku). Ten starý byl něco, co jsem pronikl spolu se ve Visual Studiu, a prostě nevypadalo přátelské pro mě dost.

Existuje řada on-line generátorů, které vytvářejí ikony pro vás z obrázku, a opravdu zdá, že udělat dobrou práci při zachování vše velmi snadno.

To jsou dva, které jsem osobně používal na více než jednom místě:

Favicon z Pics

První najít obrázek, který je podobný tomu, co byste chtěli na ikonu vypadat takto:

image

Stačí vybrat soubor a klepněte na tlačítko Vytvořit a uvidíte na novou ikonu přesně tak, jak to bude vypadat v adresním řádku.

Použil jsem na ikonu, ale nakonec to čištění trochu v aplikaci pro úpravu obrázků.

Dynamic Drive - favicon generátor

Stačí si vybrat obrázek, klepněte na ikonu Vytvořit tlačítko, a podívejte se na náhled.

Jediný problém si můžete všimnout, je, že většinou si ikonku skončí s barvou pozadí, i když by raději, kdyby se průhlednost.

Instalace favicon

Jakmile budete mít soubor s ikonou, můžete jej uložit někde na vašich webových stránkách. Upravit záhlaví / téma pro stránky a vložte následující řádek, upravit cestu v případě potřeby.

To je asi tak všechno, co se to.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire