samedi 24 mars 2012

Stěhuje se do Jatecblog Jak na Geek Blogs (Linux Čtenáři se měli přihlásit)

Před několika týdny, kdy jsem vyslán poslední Velké Geek stránky Roundup jsem součástí Jatecblog, Skvělý nový blog týkající se Linuxu a open source témata. Od té doby jejich blog klesly kvůli hosting problémů.

Jsme rádi oznamujeme, že nyní budou hostit svůj blog na naší síti. Před několika dny, Jake mě kontaktoval a zeptal se, zda mohou pohybovat jejich blog sem, a já samozřejmě souhlasil.

Budou pokrývat Firefox, Linux a open source do budoucna. Tam to není ton obsahu vzhůru, ale jejich poslední článek na KDE posuvníky ve Firefoxu bylo docela užitečné pro ty, kteří nové KDE.

Jatecblog se připojí Mysticgeek and myself v tom, že část Jak na Geek blogy. Pokud můžete prokázat svůj status geek a chtěli byste host blog zde, nech mě line prostřednictvím e-mailu a můžeme diskutovat.

Jatecblog - Linux, opensource a další (Je možné Přihlásit se k odběru Jatecblog přímo Pokud dáváte přednost.)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire