mardi 27 mars 2012

Firefox: Backup všechno MozBackup

Ve všední den budu používat až 8 různých PC. Když jsem na těchto strojích Chci všechny své vlastní nastavení, aby se tam pro mě. Po profilu uživatele na počítači s Windows je snadné. Avšak to, co dělat s vlastní nastavení udělám na svůj oblíbený webový prohlížeč? MozBackup řeší tento problém tím, že jsem pro zálohování všech nastavení Firefoxu, včetně rozšíření (i když autor programu nezaručuje, že budou všechny transfer úspěšně), držet je na flash disk a obnovit je na samostatný stroj. Jsem byl schopen používat tuto jak s Windows Vista a XP.

První spuštění aplikace MozBackup, který začne přehledný průvodce a klepněte na tlačítko Další.

1

Dále zvolte Backup profil. Můžete si všimnout, MozBackup najde všechny vaše Mozilla Thunderbird, včetně aplikací. Zvýrazněte aplikační profil, který chcete zálohovat, a klepněte na tlačítko Další.

Zde si zvolte profil, v tomto případě je tam jen jeden, který je výchozí. Také vyhledejte umístění, které chcete uložit zálohu souboru. Vybral jsem My Flash disk. Poté, co byl nastaven na tlačítko Další.

Budete dotázáni, zda chcete chránit heslem souboru. Ano, jsem si vybrat, protože vím, že to bude zůstat na svém flash disku ... My Flash disk je již zašifrované, ale nikdy neuškodí si, že další vrstvu ochrany.

Zadejte dvakrát heslo a klikněte na tlačítko OK.

V dalším dialogovém okně se chystáme vybrat, co údaje v profilu Firefoxu uložit nebo ne. Mějte na paměti, že pokud se rozhodnete uložit rozšíření není žádná záruka, že budou úspěšně obnovit, ale já jsem ještě neměl problém s nimi. Když vaše dokončení konfigurace informací klikněte na Další.

Získáte tak pokrok obrazovky na základě profilu možností jsme výše.

Backup úspěšné! Klepněte na tlačítko Dokončit a přijmout jste zálohu nastavení na další PC. Nebo, chcete-li vytvořit novou zálohu aplikací Mozilla Zkontr zálohování nebo obnovení a postupujte podle výše uvedených kroků.

Ve své nové místo ukáži možnost obnovení.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire