vendredi 23 mars 2012

Pár věcí jsem se naučil od psaní, jak-To Geek

Když jsem napsal článek před několika dny slavit První rok Jak na GeekJsem původně zahrnoval sekci s názvem "Co jsem se naučil", ale to dělalo článek až příliš dlouho ... tak jsem tady, že vysílání jen v případě, jsem se dost nudit s prvním článkem.

Nejdůležitější pravidlo dodržovat je, že čtenáři by měli na prvním místě. Vzhledem k tomu, čtenáři chtějí dobrý obsah, to logicky znamená, že dobrý obsah je nejdůležitější.

Kvalita místo kvantity
S množstvím případů, kdy tento výraz se používá, že si myslíte, že bych přišel na tohle, než jsem začal, ale musel jsem se naučit zkušeností. Nezáleží na tom, pokud jste po 20 krát za den, pokud jste nudné všem ... ve skutečnosti to bude pravděpodobně pracovat proti vám.

Být v souladu
Kdysi jsem psát články, kdykoliv jsem se cítil v náladě, která se obvykle jen dvakrát týdně v těch ... Jistě, já bych psát články 6-10 najednou, ale šli ve stejný den, protože jsem byl netrpělivý. Hledání denní čas na napsání byl obrovský krok.

Buď si téma
Musíš žít, dýchat, pochopit. Můžete prohledávat Analytics pro nejlepší klíčová slova psát ... ale pokud nejste na cestě ke zvládnutí tématu, jen prostě nepřipojí se čtenáři.

SEO je skvělá - Pokud je obsah Sucks
Máte-li psát články jste slyšeli o SEO (Search Engine Optimization), umění, jak se vaše stránky patří mezi největší vyhledávání Google. Pokud jste psaní článků pro vyhledávače místo pro vaše čtenáře - jste se nezdaří. Prostě ignorovat vše, co četl o SEO.

Nemají být idiot
Nenechte se do ohně války, ne po věci a pak je odstranit, nespojujeme nebo navrhnout něco, co by udělat sami. Vyhněte se psaní o něco nezákonného ... Myslíte si, že další zaměstnavatel nebude kontrolovat až na vás?

Miniaplikace jsou k ničemu
Vypadá to, že téměř každý blog je pokryta pomůcky a přístroje, které odkazují všude, a ukázat některé nesmyslné hodnocení od ještě více nesmyslné hodnocení stránek. Tyto pomůcky jsou bezcenné, pokud se snažíte odvrátit čtenáře od hrozné články, v takovém případě jít na to.

Ignorovat Digg a klony
Nejlepší rozhodnutí, jaké jsem kdy udělal, bylo odstranit Digg tlačítka na této stránce a přestat snažit psát články, které by měly šanci dostat se na přední straně je ...

... Jako že jen opustí mě užitečné články psát, nyní se mohu soustředit na to, co je důležité: dobrý obsah pro čtenáře. Tato stránka je prostě od té doby prudce jsem se, že změny, a vyzývám všechny autory, aby učinily totéž.

Musím přiznat, že jsem ještě by si velké objemy dopravy mohou posílat, takže nejsem bez hříchu závisti.

Prosím krok od Adsense, pane.
Pokud vaše čtenáře hrát "najít obsah" hra pokaždé, když navštíví vaše stránky, musíte zpomalit s AdSense. Není-li vaše cíle jsou jen krátkodobé, to je, protože jinak si návštěvníci budou nakonec přestali chodit.

Snažte se vyhnout psaní seznamů, jako je tento
Nejsme všichni unavení seznamů? Jsem opravdu unavený čtení pomocí kanálů v Google Reader a vidět především "Top 10 seznamů o tom, seznamy!" Myslím, že je mnohem důležitější se dostat do bodu, a psát o něčem, co stojí za to. To je důvod, proč tento článek se propadnete do dřeva a nikdy si to znovu.

To je zřejmě všechno, co jsem se naučil. Jen nezapomeňte, že se zaměřuje na dobrý obsah je nejlepší pravidlo.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire