dimanche 25 mars 2012

Vytvořit Screenshot Obrázek celou webovou stránku v prohlížeči Firefox

Můj dobrý přítel Tim se mě zeptal, druhý den: "Jak se snímek celou webovou stránku ... mám jen kousek dva snímky dohromady?" Naštěstí pro Tim má geek přítele vysvětlit, jednoduchý způsob, jak toho dosáhnout.

Už jsem konvertoval Tim používat Firefox, který je podmínkou pro tento konkrétní metodu. Existují i ​​jiné metody při Screenshot Obrázek pro Internet Explorer, který budu psát jindy.

Screengrab! rozšíření bude vezměme celou stránku screenshot z Klepněte pravým tlačítkem myši kontextové menu:

image

Pokud zvolíte pobočku Uložit v menu můžete uložit obrázek do souboru místo do schránky. Jedna věc, kterou chcete mít na paměti, je název souboru s příponou. PNG, jinak byste mohli mít problémy s jeho otevřením.

Stačilo pár vteřin k vytvoření tohoto obrázku:

Byl jsem pomocí tohoto rozšíření na nějakou dobu s štěstí.

Stáhnout Screengrab! Rozšíření z Mozilla Firefox

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire