mardi 27 mars 2012

Uložit do PDF z aplikací Microsoft Office 2007

V pokračování mého zřejmé PDF téma tento týden, jsem si myslel, že by bylo dobré upozornit na hezký doplněk pro Microsoft Office 2007, který umožňuje uložit dokumenty nebo e-mailem ve formátu PDF. Stačí stáhnout a nainstalovat Microsoft Uložit jako PDF Add-In. Instalace je velmi jednoduchá, pouze trvá asi minutu a budete chtít použít funkci dlouho ignorován Microsoft. Tam jsou vlastně 2 různé doplňky, jeden umožňuje pouze ve formátu PDF a jiné umožňuje i ve formátu PDF a XPS.

Spusťte soubor SaveAsPDF.exe a klepněte na příkaz Spustit, když zobrazí upozornění zabezpečení.

1

Přijměte licenční a podmínky a klepněte na tlačítko Pokračovat.

Aplikace se nainstaluje ...

Instalace dokončena ... klepněte na tlačítko OK.

Nyní, když otevřete říct, Word 2007 si všimnete, že jsou schopni používat nové funkce.

Podle webu společnosti Microsoft Tento doplněk je možné použít v 8 z aplikací sady Office. Zatím jsem úspěšně odzkoušen v aplikacích Word, Excel a PowerPoint.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire