samedi 26 mai 2012

Vytvořit zástupce pro zapnutí / vypnutí Aero Transparentnost v 7 / Vista

V zájmu odhalení všech tajemství Windows Vista, rozhodl jsem se vysvětlit, jak vytvořit zástupce, který zapíná a vypíná průhlednost ve Windows Vista. Já nepovažuji to zvláště užitečné, ale jsem si jistý, že bude důležité, aby alespoň jeden z čtenářů.

Update: Stejný tip funguje stejně ve Windows 7.

Tento tip není nic nového, a zdá se, že byla uvedena na desítkách míst v poslední době, ale zdá se, že nedorozumění ... Tento postup nelze vypnout Aero nebo skládání motoru, prostě zakáže transparentnosti.

Ručně povolit / zakázat Aero transparentnost

Můžete dosáhnout stejného výsledku pomocí pravého tlačítka myši na ploše a výběr přizpůsobit a pak "Barva a zobrazení okna"

image

Měli byste vidět "Povolit průhlednost" checkbox v tomto okně, který funguje okamžitě.

Vytvořte Aero Transparentnost zástupce

Klepněte pravým tlačítkem myši kdekoliv a zvolte Nový zástupce a potom zadat v jednom z následujících umístění do pole pro vytvoření nového zástupce.

Turn off Aero Průhlednost

rundll32.exe dwmApi # 104

Turn Aero transparentnosti

rundll32.exe dwmApi # 102

Pro ilustraci, já mám stejný snímek s Aero průhlednost zapnout a vypnout ... ale opravdu jsem jen snaží ukázat fun Mario tapety.

Díky Aero Průhlednost:

A Aero Průhlednost Off:

Enjoy!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire