jeudi 24 mai 2012

CDBurnerXP

Pro pravidelné čtenáře mého blogu víte, že jsem velký hudební nadšenec. Po mém Chvástat se iTunes Snažil jsem se několik hráčů, než konečně Pouhé Spider Player jako můj primární poslech hudby aplikací. Neštěstí na Spider to neobsahuje hořící funkci. Přidal jsem ho do seznamu přání jejich forum a doufejme, že v budoucnu tuto funkci bude přidáno. Takže v současné době jsem pomocí programu, který můj kámoš navrhl tzv. CDBurnerXP.

To je pěkný lehký (2.24MB) hořák, který má velmi pěkné práce. Zde je základní rozhraní pocit typu Explorer. CDBurnerXP také vypalovat ISO soubory, převést bin soubory ISO a má kryt tiskové funkce stejně.

0

Součástí je také jednoduchý audio přehrávač.

Pro vypálení disku stačí si vybrat skladby nebo alba z vaší hudební adresáře a přidat je do tabulky. Odtud se můžete přesunout do různých zakázek nebo odstranit některé skladby a přidat další ... Po dokončení vytvoří seznam, který chcete stačí kliknout na tlačítko Burn. Můžete také získat následující možnosti doladění disku.

Budete mít možnost sledovat vypalování pokrok.

Při dokončení procesu vám rychlé zprávy.

CDBurnerXP je zcela zdarma a funguje také s Windows Vista!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire