jeudi 24 mai 2012

ZOHO

Pokračování tohoto týdnů M $ Office alternativy téma Myslel jsem, že dnes můžeme podívat na ZOHO. Hned na začátku jsem již mnohem větší dojem než s tímto ThinkFree které jsem přezkoumá dříve. ZOHO nabízí on-line tabulky, prezentace, psaní poznámek, organizační nástroje, webové konference, textový procesor, databáze a reporting, tvůrce webových aplikací, Instant Messaging, a on-line veřejné nebo soukromé Wiki.

Po přihlášení se vám jsou prezentovány s pěknou palubní deskou. Samozřejmě můžete vybrat svůj avatar ... Myslel jsem, že to, co je chladnější než Bob Ross avatar?

11

První věc, která mě zaujalo asi ZOHO je čistá uživatelské rozhraní. Níže je jen záběr hlavy snímek prezentace aplikace.

Okamžitě jsem se do práce a snažil se dováží stávající praxi, Excel soubor z mého počítače. Zdá se, že tak jednoduché.

Zdálo se, že se velmi málo času na všechno. Ve skutečnosti jsem byl mile překvapen, rychlost dovozu. Základní nástroje pro změnu písma, velikosti, barvy, atd. ... jsou snadno přístupné také.

Neměl jsem problém importu M $ Word dokument do Writeru ZOHO.

Bohužel teď se zdá, M $ Office 2007 dokumenty nejsou podporovány ZOHO. Z Office Online Alternativy Ověřil jsem tak daleko, i když jen 3, ZOHO má dort tak daleko. Mohl bych skutečně vidět sám pomocí ZOHO pro každodenní práci na scénáři. Právě jsem vztahuje nepatrný náznak toho, co ZOHO nabízí v tomto článku, ale jsem si jistý, že je vyslání více o tom, co ZOHO nabídnout v budoucnosti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire