jeudi 24 mai 2012

ZOHO pokračování

Mám velmi dobrý dojem, Office ZOHO Online Suite. Včera jsme se odhlásil ZOHO listy a spisovatel. Dnes půjdeme více do hloubky prozkoumat a dalších aplikací.

Nejprve se pojďme podívat na ZOHO Zobrazit 2,0 ... Jedná se o klon PowerPoint, který vám umožní přímo importovat stávající PowerPoint prezentace nebo vytvořit novou úplně od začátku.

1

Jak s listy a spisovatel byl jsem schopen snadno importovat PowerPoint prezentace do ZOHO Zobrazit 2,0 ... Také tam je několik objektů, včetně Klipart součástí Zobrazit 2,0 ... ZOHO se pravidelně automaticky ukládat všechny dokumenty, na které pracujete, která je také velmi pěkná.

Stejně jako u Spisovatel ZOHO a listy jsou snadno přístupné ovládací prvky a uspořádání je práce v tomto apartmá je velmi intuitivní.

Tento první snímek je přesně to, co jsem importoval z mého počítače, aby ZOHO.

Tato následující snímek jsem použil původní PowerPoint prezentace a přidal některé Clip ZOHO umění.

Samozřejmě, že Microsoft Office Suite bude mít mnohem více možností ... Nicméně ... Pokud potřebujete vybičovat rychlá pěkně vypadající prezentaci a chcete spolupracovat s jinými osobami, pak ZOHO je skvělá volba. Já jsem dostat odpověď zpět z reprezentativního ZOHO a oni radí, že aplikace Microsoft Office 2007 budou brzy podporovány. Musím ještě vyzkoušet Google Dokumentů, ale zatím jsem velmi dojem ZOHO. Všechno, co bych někdy třeba použít pro velmi efektivní. Navíc je zde spousta další funkce. V následujících dnech jsem se jít více do hloubky s těmito funkcemi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire