lundi 19 mars 2012

Použití aplikace Outlook pravidla pro zamezení "Oh No!" Po odeslání e-maily

Kolikrát jste poslal e-mail a pak si uvědomil, pár vteřin později, že váš komentář snarky byl poslán na celý mailing list, nebo vlevo trapné překlep v e-mailu s někým jste se snažili udělat dojem?

Pomocí "Odložit" pravidlo aplikace Outlook, můžeme nastavit pravidlo, že v podstatě zastaví veškeré doručení zprávy na pár minut poté, co kliknete na tlačítko Odeslat, aby vám šanci se zotavit.

Vyberte Pravidla a oznámení v nabídce Nástroje a potom klepněte na tlačítko Nové pravidlo.

image

V části "Vytvořit zcela nové pravidlo", vyberte Kontrolovat zprávy po odeslání a potom klepněte na tlačítko Další.

Klepněte na tlačítko Další znovu na "podmínky, které chcete zkontrolovat" obrazovku, a budete vyzváni následující dialog s informací, že toto pravidlo bude platit pro všechny zprávy. Pokud chcete, můžete nastavit toto pravidlo až pracovat jen pro určité skupiny.

Na další obrazovce zaškrtněte políčko "odložit dodávku do několika minut", a klikněte na "množství" a změnit odložit minut na něco jako 5 minut, ale můžete ji změnit na cokoliv chcete .

Původně jsem se snažil za použití 1 minutu zpoždění, ale to mi dost času uvědomit si chybu a vyhledejte zprávu a problém vyřešit.

Klepněte na tlačítko Další a zadejte název pravidla, nejlépe něco výjimečného, ​​takže poznáte ji v seznamu.

Nyní při odeslání zprávy, všimnete si, že sedí ve složce Pošta k odeslání za několik minut. Pokud chcete zastavit zprávy z jít ven, je nejlepší prostě smazat ze složky Pošta k odeslání, ale můžete pokusit jen opravit chyby a poté ji znovu.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire