vendredi 29 juin 2012

Automaticky Vymazat historii stahování ve Firefoxu

Jedna věc, která mi vadí je, když o Firefoxu okno stahování objeví ukazuje mi v minulosti stahování. Jsem si jist, tato funkce se může hodit pro některé, a je třeba ocenit funkci, protože umožňuje prohledávat, ale většinou si vzpomenout, co mám stáhnout, když jsem jej stáhli, a proto jsem ho stáhli. Takže pro mě je to spíše na obtíž než soukromí znepokojení. Nicméně, pokud máte sdílený počítač nebo notebook, může být soukromí a bezpečnosti velmi dobře být hlavním problémem. Ať tak či onak, je změna nastavení pár určitě pomůže.

download list

Otevřete Firefox a klikněte na Nástroje Možnosti a pak na kartu Osobní údaje. V rámci soukromých dat, zaškrtněte políčko "Vždy vymazat důvěrná data ...." a zrušte zaškrtnutí "Zeptejte se mě před vymazáním ..." klepněte na tlačítko Nastavení.

V Vymazat důvěrná data políčko "Historie objednávek" a jiné ke stažení add-on vám možná který se objeví. Například můžete vidět jsem Stáhnout Them All povoleno, nyní klikněte na tlačítko OK.

Nakonec ještě v Možnosti, klepněte na hlavní panel a pod ke stažení, zrušte "Show ke stažení okna ..." a klepněte na tlačítko OK se dostat ven z voleb a přijmout všechny změny.

Viola! Teď neuvidíte okně Stažení pop a pokaždé, když se v blízkosti ze všech Firefox download historii se vymaže.

Jak jsem již zmínil, jsem přišel s touto funkcí jako prostředek, jak se zbavit toho, co považuji za zlost. Na druhou stranu, je to také skvělý tip soukromí a bezpečnosti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire