lundi 18 juin 2012

Importovat záložky prohlížeče Firefox na Operu 9.5

Opera 9.5 Dnes bylo oficiálně uvolněno. Začal jsem hrát s touto verzí dnes a musím říci, že jsem mile překvapen! Zde je rychlý jak na to na dovozu Firefoxu na Operu.

První věc, kterou jsem udělal, bylo otevření konzole pro správu záložek ve Firefoxu. Klikněte na Soubor Exportovat.

11

Tím Explorer obrazovky vybrat adresář pro ukládání záložek soubor dovnitř jsem jen umístění na mé pracovní ploše.

Pak otevřete Opera a jít do souboru Import a export Importovat záložky prohlížeče Firefox

Nyní přejděte k souboru Firefoxu záložky jste právě vytvořili, a poklepejte "Bookmarks.html".

Na další obrazovce je potvrzení s uvedením údajů dovezeného. Klepněte na tlačítko OK.

Teď, když jsem otevřela Opera a šel Záložky všechny mé záložky Firefoxu byly dány do složky Netscape.

Můžeme snadno změnit. Stačí kliknout na záložku Správa záložek přejděte do složky Netscape, klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte Vlastnosti.

Tím se okno podobné tomu ve Firefoxu, kde můžete přejmenovat složku a další popisné informace.

Jedná se o rychlý tip, takže můžete mít všechny své oblíbené stránky, surfovat na Opera 9.5 při čekání na uvolnění Firefox 3 v úterý, červen, 17.!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire