lundi 18 juin 2012

Celý rozhovor se zakladatelem Vreel

Mysticgeek: Začněme s vaší pozici, nebo titul Vreel, jak dlouho jste pracovali na Vreel.

Eoin: Zakladatel - Začal jsem pracovat na serverové zpět převodník formátu DivX na konci března, a očekává, že mají být dokončeny do konce dubna. Plán byl v té době jednoduše použít jako důvod pro další mé znalosti při řešení serverové aplikace, a obecně vývoj webových aplikací. Plán byl v té době skutečně realizovat webplayer DivX na open source CMS "Joomla!" A jít od toho. Představil jsem si Vreel být funkční, i když malé stage6 klon v té době. A tady se věci začaly vymkne kontrole.

DivX byli první, kdo mě kontaktovat - byli pochopitelně nezaujatý použití jména "DivXit" jako URL. Byla jsem většinou nezaujatý sám - jsem poslal několik desítek e-mailů ptát právní strastí Možná jsem házel do sebe. Po mluvil s DivX na chvíli, jsem se obrátil na doménu "DivXit.net", který je v současné době probíhá jeho přepnutí do jmenných serverů v DivX. DivX přál mi vše nejlepší s nově re-ocejchoval Vreel.

Následovat to, co začal šílet. Příchozí provoz začal chodit mimo měřítko, Limelight mě kontaktoval, aby se pokud jde o řešení CDN, a začal jsem hledat nějaké zaměstnance, aby se věci plně v pohybu - a samozřejmě, odklon od používání open source CMS, a zaměřit se na rozvoj naší vlastní.

Mysticgeek: Jaká je vaše vize Vreel? Co vidíte jako nyní a co byste chtěli dosáhnout v příštích letech?

Eoin: Vreel právě teď je v plenkách - je toho tolik na práci, a naši vývojáři pracují velmi tvrdě, aby si vše běží co nejrychleji. Uzavřené beta testování skutečně otevřel oči rozsahu Vreel - aktuální startu dělá to doslova nemožné odhadnout našemu růstu v příštích několika měsících. Pokud jste se mě zeptal květen kolik návštěvníků Předpokládám, že v let, tak bych si řekl, 10.000 za den - Jsme v současné době lámání, že postava, a podívejte se zdvojnásobí na něj v průběhu několika příštích týdnů.

Budoucnost? No, já bych se podívat na minulost. Stage6 byl Concorde on-line videa světa - byla rychlejší, to vypadalo lépe, všechno bylo jen to trochu příjemnější. Nemluvě o tom, hardcore fanoušky. Chceme zachytit, které se cítí, a začít stavět na ní - a snažit mít nejlepší video platformu pro naše již tak velkou uživatelskou základnu.

Mysticgeek: Z mé omezené interakce s každým na Vreel, zdá se, že jste všichni docela zaneprázdněný. Jak byste popsal práce, příprava a hodiny každý je uvedení v mít úspěšný veřejný trh?

Eoin: beta testerů jsou doslova dar z nebes - měli jsme spoustu návrhy, připomínky a hlášení chyb z naší malé uživatele beta tester základny, a že jsem skutečně měl velký podíl zatím.

Právě teď v uzavřeném beta, my se soustředíme na získávání chyb rozmačkal, a jak se všechny naše funkce a moduly v provozuschopném stavu pro masy -, které jsem vám říct, není snadný úkol. Ale po probdělé noci bezesné noci nikdy není

Mysticgeek: Můžete nám stručně popsat na "diskuse" kolem Stage6 DivX a co Vreel bude muset nabídnout Nyní, když máte oficiální dohodu s nimi?

Eoin: Upřímně řečeno, pokud jde o DivX Stage6 a uzavření jít, mám asi tolik informací jako kdokoliv jiný. Bylo to tam jeden den - a další to bylo pryč. Žádný pevný důvod byl vždy uvedeny pro to, bar říkat, že platforma stage6 je "velmi nákladné udržovat" - DivX také čelí potenciální soud od UMG v době uzavření. Je také říká, že vesmír se živé nabídky ke koupi DivX - nabídka, která se rychle klesal.

Měl bych dát jasně najevo, že nemá žádnou komerční Vreel vlastnictví webplayer DivX kodek a - to jsou majetkem společnosti DivX, DivX a sám. DivX nám dali svolení k použití kodeku a webplayer v Vreel videa prostředí - což nám umožňuje vytvořit životaschopný High Definition video platformě a obsahuje vlastní funkce, které asi nejdůležitější základ.

Mysticgeek: Znám spoustu lidí chomping na bit na tuto stránku do ostrého provozu pro veřejnost. Můžete nám dát odhad, kdy to bude?

Eoin: Můžete říct, že opět - Právě teď, my jsme řešení mnoho chyb zjištěných při uzavřeném beta - ty velké problémy právě teď je poměr stran (problémy se soubory nenahrál ve formátu 4:3 nebo 16:9), a někteří pomalost v přechodu - chceme, aby tyto problémy bezchybné před vydáním open beta. Jak jsem si jistý, že byste souhlasit, náš první dojem bude všechno - a vím, že já osobně bych raději zpoždění než půl funkční portál.

Bez ohledu na to, pokrok právě teď je fantastické - měli bychom být při pohledu na tyto otázky vymýtit v průběhu několika příštích dnů, spolu s řadou nových funkcí, která se zkouší během tohoto období.

Budeme mít otevřený beta testování Jakmile jsou tyto zásadní otázky jsou vytříděny - ale do té doby, budeme akceptovat uživatelů do naší uzavřené beta denně.

Mysticgeek: Velice vám děkuji za váš čas, v odpovědi na naše otázky!

Eoin: Bez problémů, díky za to, že mě!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire