samedi 30 juin 2012

Pohodě Vista Sidebar Gadgets pro hudební nadšence

Osobně jsem nikdy nebyl velkým fanouškem výchozí gadgets ve Windows Vista. Vzhledem k tomu, Vista byl pozor i více než rok, jsem narazil na některé z nich docela v pohodě. Být velký hudební fanoušek jsem si, bych začal s hudbou gadgets.

Vždycky jsem miloval Pandoru a při jejich Stolní audio streaming aplikací vyšel. Tento gadget podstatě dělá to samé tím, že umožňuje hrát Pandora Rádio bez dalších relace prohlížeče otevřené. Samozřejmě jako u většiny gadgets, můžete si ji z postranního panelu a umístit kamkoli na plochu.

2

Obvykle jsem rád, aby se v postranním panelu, ale občas se mi líbí tak, aby byl úplně mimo, takže jsem si vyladit moje jednotlivých kanálů.

Další cool gadget pro poslech nejrůznějších hudebních žánrů je 181.FM. K dispozici je hudba z rockabilly na operu, do 80 let čelenky pro nádherné výlety ve vzpomínkách. (I Am z roku jsem řekl, že?) No, je to zábavné malé rádio a jsem opravdu moc neznamená.

Samozřejmě existuje spousta dalších možností, kde si můžete nastavit předvolby stanic tvůrce se může pochlubit více než 50 hudebních stanic z čeho vybírat.

Další zajímavé funkce je možnost vyhledávání textů písní, ale i zde je odkaz na vesmír CD, takže si můžete zakoupit disk, pokud chcete.

A konečně, i když to není hudební gadget, co není cool o HAL 9000? Jediným účelem tohoto je, když na něj kliknete, dostanete zvuk byte z HAL od klasického filmu 2001 Space Odyssey.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire