samedi 16 juin 2012

Jet Audio Player

Pro pravidelné čtenáře mého blogu, víte, že jsem skoro posedlý audio přehrávače jsem se používat na svém PC, jak je zřejmé s mým iTunes rant. Mám na které se vztahuje několik různých hráčů, v současné době můj přehrávač výběru je J River Media Jukebox. Dnes se chystám na úhradu jiného audio přehrávače jsem se snažil z posledních několika týdnů, Cowan americké Jet Audio Player.

Výchozí nastavení ovládání přehrávače je vlastně docela v pohodě stáhl IMHO hned po vybalení z krabice. Samozřejmě jako u většiny audio přehrávačů máte mnohem více skins Můžete si vybrat z jejich internetových stránkách.

1

Také, jako v některých multimediálních přehrávačů dostanete obal a texty okna. To je příklad obrazovky obalu alba.

Samozřejmě existují i ​​vizualizace součástí programu a několika dalších si můžete stáhnout.

Další zajímavé funkce, je možnost nahrávat internetové rádio s několika možnostmi, včetně několika formátech.

S Jet Audio Tam je také několik zavedených "horkých kláves" pro všechny z vás, klávesnice Ninja!

Jet Audio Media Center také přehrává video!

Celkově jsem docela ohromen Audio Jet a jeho možnosti. Načte rychle a má spoustu možností. Nejdůležitější otázka, kterou bych jako při hodnocení nových Media Player je "Je to přehrávání hudby dobře?" Od FLAC na nižší kvalitu mp3 Jet Audio určitě stojí s lepší hráči tam!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire