lundi 18 juin 2012

Vytvoření podpisu v Thunderbirdu

Byl jsem pomocí Mozilla Thunderbird jako můj výchozí aplikaci pro e-mail jen několik měsíců. Tak jsem si já bych sdílet některé základní články s postupy, takže se můžete rychle dostat Thunderbird a provoz tak, jak chcete, pokud se rozhodnete přejít. Přidání podpisu do odchozích e-mailů je vždy důležitá.

Nejprve otevřete Poznámkový blok a vytvořit požadovaný podpis.

Vaše IT a hudba průvodce galaxií Cyber

http://goo.gl/XsRXW

Uložte tento soubor na známé místo na pevném disku. Jsem dal dolu v dokumentech. Další otevřený Thunderbird a klikněte na Nastavení účtu Nástrojů.

1

Ponechat výchozí dialogové okno otevřené, v šachu výchozí identity Připojit tento podpis: Pak přejděte na místo, kde jste si nechali podpis souboru a klepněte na tlačítko OK.

Nyní podpis objeví kdykoli vytvořit novou e-mailovou zprávu.

Tam je také několik cool Doplňky pro Thunderbird pro další práci s e-mailovou podpis.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire