vendredi 8 juin 2012

Mysticgeek dělá Linux Switch - Kubuntu

Hrál jsem s různými distribucemi Linuxu za posledních 5 let. Já bych se věnují Red Hat provoz webového serveru, nainstalujte Mandriva (Mandrake v té době) v dual boot s XP, a vlastně postavit stánek na tech školu v mé oblasti použití Suse Linux. Také jsem provozoval různé verze virtuálních počítačů po dobu mnoha Windows. Vždy jsem měl milostný / nenávistný vztah s Linuxem. Když jsem mohl dostat, co práce to bylo skvělé! Nicméně, když jsem potřeboval něco jako moje zvuková karta do práce, tak bych zjistil, že 2 hodiny sestavování řidiče prostě za to nestojí.

Nikdy jsem nebyl schopný udělat kompletní přechod na Linux je můj hlavní OS, protože některé z otázek, které jdou spolu s ním. Minulý týden jsem se rozhodl dát jiným. Žádný dual boot systému ani tentokrát jsem si myslel. Kdykoliv jsem se snažil, že v minulosti, bych vždy skončí bootování Windows oddíl z čiré lenosti geek. Tam jsou nepřeberné množství distro nyní k dispozici, ale rozhodl jsem se jít s Ubuntu. Myslím, že jsem s Ubuntu, protože obrovské množství online podporu k dispozici. Také Geek má kompletní sekci užitečné Ubuntu Linux a tipy!

ubuntu_logo

Šel jsem s výchozího GNOME GUI na prvním místě. Byl jsem schopen dobře manévrovat cestě do Ubuntu docela dobře. Když došlo na instalaci ovladače pro karty Nvidia, je to snadný a bezproblémový proces. Také mám Creative X-Fi zvukovou kartu ... takové štěstí neměla s tím. Tam je vlastně beta ovladače pro X-Fi karty Creative Open Source, Ale špatné pro moje nastavení je v současné době nepodporuje prostorový zvuk 5.1. Já jsem se držet mého integrovaný zvuk a bude se nechat My X-Fi karty sedí a sbírá prach nyní.

Byl jsem opravdu těší GNOME a své nové linuxové prostředí, kdy jsem se rozhodl, dovoluji si zkušenosti KDE. Instalace KDE s prostředím výchozí prostředí GNOME je snadné, stačí následovat Geek Průvodce. Musím se přiznat, že prostředí KDE je skvělou volbou, pokud jste nouzové přistání na vodě Windows. KDE nabízí mnoho funkcí přímo z krabice. S vydáním KDE 4.0 to bude ještě lepší. S krásnou rozhraní, známé start menu a možnost procházet adresáře jako root pouhým kliknutím a mnoho dalšího. Já jsem teď fanoušek Kubuntu ... a teď jsem se rozhodl, že to, budu dělat čistou instalaci systému 64 Kubuntu a jít dál.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire