mercredi 4 juillet 2012

Zálohování nebo přenos Microsoft Office 2007 Rychlé části mezi počítači

Po přečtení článku jsem psal po dobu Lifehacker na Jak používat Rychlé části v aplikaci Outlook, Jason čtenář napsal ptát, jak je možné přenést na jiný počítač, jakmile jste je vytvořili, a zdálo užitečné, aby vysvětlila pro všechny jeho prospěch.

V případě, že jste nikdy neviděli tuto funkci, otevírají nové e-maily v aplikaci Outlook 2007 a klepněte na kartě Vložení, pak tlačítko Rychlé části, kde si můžete vytvořit, nebo použít rychlé části.

image

Pro více informací o tom, jak tato funkce funguje, si můžete přečíst můj článek po dobu Lifehacker: Ušetřete čas a psaní s Rychlé části Outlook 2007 je.

Hledání souborů k zálohování

Otevřete Průzkumníka a přejděte na následující složky:

% APPDATA% Microsoft Šablony

Měli byste vidět soubor s názvem NormalEmail.dotm v této složce, což je to, co budete potřebovat k zálohování nebo přenos.

Zkopírujte tento soubor na flash disk, nebo tam, kde byste chtěli.

Přenos souborů

Hledat ve stejném adresáři na target / obnovení systému a vložte soubor a přepsat stávající. Ujistěte se, že v blízkosti Outlook nebo Microsoft Word před tím, jinak dostanete chybovou zprávu.

Otevřete Outlook a měli byste vidět Rychlé části z druhého počítače v seznamu:

Při testování jsem se přenesl Rychlé části z počítače přes Vista na XP, oba používají Office 2007.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire