jeudi 19 juillet 2012

Ztrácet čas s Geekiest Flash hra vždy

Kolem půlnoci jsem narazil na nový flash hry Přidal Dillon, jeden z našich členů fóra ... cca 3 hodiny později jsem si uvědomil, že jsem ještě hrál, a nenapsal nic na dnešek ... Ale bez ohledu, budu předávat na produktivitu vrah pro všechny těšit!

Hra se jmenuje Fantastic Contraption, a to je fyzikální bázi flash hra, ve které musíte vybudovat "krám", která může dostat červený objekt se k cíli, obvykle přes nějaký druh překážkovou dráhu.

Stavební Fantastic Contraption

Poté, co procházel stručný úvod k jeho úrovni, dostanete hrát hry a dělat si vlastní chytrostí pomocí několika různých objektů, vidět v horní části obrazovky. (Tento screenshot je z "harampádím" úroveň 4).

image

Na této úrovni jsem se rozhodl udělat něco jako tank, tak jsem umístil několik kol a pak se spojil s řádky "vodu", které jsou flexibilní ...

Pak jsem dal "dřevo" linky mezi koly, aby se ujistil, že zůstali v určité vzdálenosti od sebe.

Pak jsem dal víc "vody tyče" v místě, které v podstatě fungují jako dráhy se "vozidlem". Jakmile si myslíte, že chytrost je připraven, můžete si dát na test klepnutím na tlačítko Start.

Tam to jde ... není hezká, ale vypadá, že to bude dělat to!

A opravdu, že ano. Nyní mohu přejít na další úroveň.

Některé úrovně nejsou příliš těžké ... Stačí, aby se stroj, který nebude padat příkopu zde:

Ale někteří z nich jsou opravdu těžké ...

Tahle stavba vyžaduje velmi složité stroje, který tlačil míče přes.

Ani se mi začalo tohle ...

Celkově se jedná o jeden z nejvíce návykový hry, co jsem kdy hrál.

Existují nějaké geekier flash hry, které trávíte čas? Dejte nám vědět v komentářích.

Ztrácet čas s Fantastic Contraption

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire